Francuska momčad Renaulta i sljedeće će godine participirati u Svjetskom prvenstvu Formule 1, ali pod novim vlasnicima.
Momčad je tijekom 2009. godine jako uzdrmao skandal oko namještanja utrke za Veliku nagradu Singapura 2008. godine u režiji bivšeg momčadskog šefa Flavija Briatorea i glavnog inženjera Pata Symondsa, nakon čega su ih napustila dva glavna sponzora, nizozemska banka ING i španjolska osiguravajuća tvrtka Mutua Madrileña.
U konstruktorskom je poretku kraj sezone Renault dočekao na razočaravajućem osmom mjestu (od deset momčadi ukupno), njihovom najslabijem plasmanu od povratka u Formulu 1 2002. godine.
BBC izvještava da bi novi vlasnici momčadi trebali postati luksemburški biznismeni Gerard Lopez i David Richards, te da bi vijest o njhovom preuzimanju uskoro trebala biti i službeno objavljena.
Tijekom ove godine svijet Formule 1 su usred globalne ekonomske krize napustila tri ugledna imena poput Honde, BMW-a i Toyote, a negativni trend je zaustavio Mercedes kupnjom Brawn GP-a.
Renaultov opstanak u Formuli 1 navodno ima veze s novim sustavom bodovanja koji bi trebala izglasati FIA. Prema njemu bi bodove osvajalo prvih desetoplasiranih vozača, a ne osam kao što je dosad bio slučaj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....