Gospodarska kriza je kriva za sve. Tako je bivši vozač Formule 1 Jarno Trulli objasnio razloge zašto prvi put nakon 1973. godine i Velike nagrade Njemačke na startu utrke Svjetskog prvenstva neće biti nijednog talijanskog vozača.
Kriza je uništila sve
- To je sramotno. Italiji je motosport u krvi, imamo dosta talenta, ali više nemamo sponzora. Financijska kriza je maknula novac iz sporta. Niže kategorije natjecanja nemaju se kome obratiti i onda je logično da polako izumiremo iz Formule 1 - smatra Trulli.
Ferrari je prije nekoliko godina u suradnji s talijanskom automobilističkom federacijom utemeljio vozačku akademiju. Ali njihovi najveći prozvodi paradoksalno nisu Talijani već stranci - u posljednje su vrijeme izbacili Meksikanca Sergia Pereza i Francuza Julesa Bianchija.
Upućeniji smatraju da je i momčad iz Maranella indirektni krivac za takvo stanje u sportu. Ferrari je toliko moćna i dominatna sila u zemlji da praktički svi sponzori žele biti na bolidu propetog konjića.
A u Scuderiji nemaju vremena čekati vrhunskog talijanskog vozača. Ako izuzmemo ‘bisere’ poput Badoera i Fisichelle, posljednji pravi talijanski vozač koji je sjeo u Ferrari bio je Michele Alboreto koji je 1985. godine bio doprvak.
Čekaju još od 1953.
Inače, i legendarni gazda Enzo Ferrrari izbjegavao je angažirati domaće vozače. Mislio je da će ih mediji i navijači razapeti jer Ferrari uvijek mora biti prvi, a u slučaju pogibije nije želio biti taj koji će talijanskoj majci priopćiti da joj je sin preminuo u njegovu bolidu.
Tako će Alberto Ascari iz 1953. godine ostati posljednji Talijan koji je osvojio naslov, a novih klinaca nema ni na vidiku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....