ARHITEKTONSKI BISER

INVESTITORI SE RAZBJEŽALI Zbog oronulog Poljuda propao plan da Hajduk proda ime stadiona sponzoru

Mnogi svjetski stadioni ime ustupaju izdašnim sponzorima. Kad pogledamo u najbogatije od njih, tu je lova do krova. Doslovno i u prenesenom značenju.

Londonski Arsenal je s Emirates Airline tvrtkom potpisao 2006. godine ugovor u trajanju od 15 godina u vrijednosti od 100 milijuna funti. Manchester City je, pak, prodao prava na ime za svoj stadion Etihad Airwaysu 2011. godine u sponzorskom paketu “teškom” 400 milijuna funti u trajanju od deset godina...

A kako u Hajduku gledaju na opciju da Poljud nazovu imenom nekog izdašnog sponzora?

- U proteklom razdoblju ovaj smo projekt pokrenuli, i to vrlo ozbiljno. Detaljno smo pripremali ponudu prolaženjem svih faza analize vrijednosti imena, pripremu ponude uz izradu ozbiljne prezentacije i pripadajuće 3D animacije vizualnih rješenja – rekao nam je Aljoša Bašić, Hajdukov direktor Odjela marketinga i prodaje.

Jeste li do sada nešto konkretno poduzeli u tom pogledu?

- Sve prethodno s ciljem prezentiranja ponude velikom potencijalnom partneru, nažalost, iako smo prošli nekoliko krugova dogovora tijekom nekoliko mjeseci rada i međusobnih sastanaka, partner je odustao u zadnjoj fazi odluke, ali ne zbog financijskog dijela ponude.

Jeste li razmišljali o svoti koja bi bila dovoljna, godišnje, da stadion nosi ime nekog sponzora?

- Iznos u ponudi je bio zaista respektabilan, posebno za prilike u RH.

Jeste li razgovarali s predstavnicima Grada Splita o toj opciji i kako su oni komentirali tu ideju?

- Budući je Grad vlasnik objekta koji je pod koncesijom kluba, te da je Grad i većinski vlasnik kluba, nikakva realizacija projekta ne bi bila bez suglasnosti Grada. Također, ujedno iz istih razloga, pretpostavljam, Gradu bi bio interes da klub angažira sav mogući slobodni potencijal radi pribavljanja dodatnih financijskih prihoda.

Što mislite, kako bi navijači reagirali na promjenu imena?

- Ako ime partnera predstavlja svjetski renomirano ime vezivanja uz ime Kluba u tom slučaju daje dodatnu referencu klubu, štoviše, siguran sam, otvorilo bi nove potencijalne opcije s novim mogućim klijentima.

Što bi sve potencijalni ‘vlasnik’ imena stadiona mogao dobiti kao korist, osim samog pojavljivanja imena u medijima?

- U samoj ponudi postoji jasan izračun vrijednosti koja se dobije u slučaju da partner veže svoje ime uz ovaj objekt. U pravu ste, nije sve u samom u vizualnom dijelu spajanja, štoviše, postoji niz drugih detalja koje opravdavaju vrijednost ulaganja.

Vjerujete li da bi se stadion trebao barem donekle obnoviti kako bi se mogao postići taj dogovor, jer za nešto takvo ipak stadion treba biti u koliko-toliko dobrom stanju?

- Sada ste dali odgovor na pitanje zašto partner nije na kraju ušao u ovaj projekt, nakon što su se uvjerili na licu mjesta, nisu željeli vezivati svoje ime uz vizualni dojam koji naš stadion trenutno ostavlja kada ga se posjeti iz blizine. Na žalost, zasigurno da i u ovom slučaju plaćamo danak višegodišnjem zanemarivanju ovog, ja bih rekao, arhitektonskog bisera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 18:59