50 NIJANSI SIVE

TRAŽI SE NOVI CHRISTIAN GREY Charlie Hunnam odustao od uloge zbog kritika obožavatelja knjige

Sapunica oko glavnih glumaca u ekranizaciji slavnog bestselera "Pedeset nijansi sive" koji se u milijunskoj nakladi rasprodao diljem svijeta se nastavlja

Sapunica oko glavnih glumaca u ekranizaciji slavnog bestselera “Pedeset nijansi sive” koji se u milijunskoj nakladi rasprodao diljem svijeta se nastavlja.

Čini se da su fanovi ipak uspjeli unijeti veliki nemir među novoodabrane glumce. Naime, u kratko se vrijeme uspjelo udržiti više od 70 tisuća fanova kako bi protestirali protiv Charlieja Hunnama koji je u filmskoj adaptaciji trebao glumiti Christiana Greya. Iako su se producenti čvrsto držali stava da ne odustaju od svoje nakane i da je Hunnam pravi čovjek za to, situacija se, čini se, preko noći promijenila.

Nije podnio teret

Oglasio se i sam glumac koje je rekao da zbog pretrpanog rasporeda u seriji “Sinovi anarhije” odustaje od dodijeljene uloge.

Mediji ipak nagađaju da se Hunnam više nije mogao nositi s kritikama obožavatelja tog romana i da je to jedini pravi razlog njegova odustajanja. Publika diljem svijeta u toj ulozi želi vidjeti samo dva lica - Matta Bomera ili Iana Somerhaldera. Stoga su izvršili pritisak na producentsku kuću pa je stiglo i službeno priopćenje iz Universal Picturesa koje glasi: “Producenti ‘Pedeset nijansi sive’ i Charlie Hunnam složili su se da će pronaći novog glumca za glavnu mušku ulogu jer Hunnam zbog pretrpanog rasporeda nema dovoljno vremena da se dovoljno dobro pripremi za ulogu Christiana Greya”.

Fanovi zadovoljni

Fanovima se vratila vjera u ekranizaciju, a sada je na čelnicima tvrtke da dogovore nove angažmane kojima će svi biti zadovoljni. Više nitko ne želi da projekt bude stavljen na kocku...

20. rujan 2024 23:39