Autobus Hrvatske reprezentacije 

 TOM DUBRAVEC Cropix
NOVE PROMJENE

Organizatori Svjetskog prvenstva napravili još jedan zaokret u posljednji trenutak: ‘Ovo nema smisla‘

‘Mislio sam da FIFA i organizatori SP-a pokušavaju postati zeleni i spasiti planet?‘
Piše: Ivan AlaupovićObjavljeno: 19. studeni 2022. 22:27

Organizatori Svjetskog prvenstva u Kataru ne prestaju s iznenađenjima u zadnji čas uoči početka turnira. Ovaj su put savjetovali posjetitelje da do stadiona dođu svojim automobilima iako su obećavali kako će ovo biti najzelenije prvenstvo ikada.

Nakon neočekivane kontroverzne zabrane prodaje piva oko stadiona, organizatori su ponovno uhvatili nogometne navijače nespremnima, savjetujući Katarcima da ‘‘zaborave‘‘ na javni prijevoz i da na utakmice putuju svojim automobilima jer na stadionima ima dovoljno besplatnog parkinga. Prije početka turnira organizatori su obećali da će Katar 2022. biti najodrživiji u povijesti Svjetskih prvenstava i da će emisije ugljičnog dioksida biti ozbiljno ograničene zahvaljujući najsuvremenijem sustavu javnog prijevoza. Najveća udaljenost između stadiona je 75 km, a pet arena povezano je s metroom u Dohi.

image

Metro u Dohi

ANTE CIZMIC Cropix

- Ljudi koji žive u Kataru i imaju pristup automobilu trebali bi se voziti na utakmice. Postoji dovoljno besplatnog parkinga na pješačkoj udaljenosti od svih osam stadiona. Lokalno stanovništvo se potiče da vozi kako bi se oslobodio kapacitet metroa u Dohi i drugih usluga javnog prijevoza za posjetitelje - stoji u priopćenju organizacijskog odbora koji je time zbunio, ali i razljutio ljubitelje nogometa.

image

Doha

ANTE CIZMIC Cropix

- Mislio sam da FIFA i organizatori Svjetskog prvenstva pokušavaju postati zeleni i spasiti planet? Ne rade to baš najbolje ako mene pitate. Kako ima smisla reći stotinama ljudi da uđu u svoje automobile i voze se na relativno kratke udaljenosti do stadiona? - rekao je za britanski DailyMail jedan engleski navijač.

Ironično, uoči turnira organizatori su tvrdili da će kompaktnost turnira, najmanja ikada u povijesti Svjetskog kupa, pomoći u ograničavanju njegovog ugljičnog otiska. Trenutno ima tri linije i klimatizirane vlakove bez vozača koji imaju maksimalnu brzinu od 60 mp/h i besprijekorno su čisti i točni. Čak ima i besprijekorne vagone ‘Gold Class‘ za premium putnike.

Linker
23. studeni 2024 09:57