Nakon što su Bijeli prošlog tjedna u dvije utakmice, s bukureštanskim Dinamom i Šibenikom, nastupili s reklamom na dresu, splitski je klub pred potpisivanjem ugovora kojim bi Narodni trgovački lanac (NTL) postao Hajdukov generalni sponzor. Bijeli su za oglede s Dinamom i Šibenikom dobili 300.000 kuna na ime kratkoročnog sponzorskog ugovora, ali do kraja kolovoza NTL bi trebao postati nasljednik INA-e, generalnog sponzora kojem je 1. srpnja ove godine istekao ugovor na četiri sezone.
INA je sponzorirala Hajduk sa 7 milijuna kuna godišnje, dok se davanje NTL-a u budućem ugovoru generalnog sponzora procjenuje u rasponu između 4 do 5 milijuna kuna. Time bi Hajduk riješio veliku stavku u financiranju kluba čiji je proračun za ovu sezonu gotovo prepolovljen i postavljen na svotu od 45 milijuna kuna.
NTL je trgovački lanac koji su 2004. godine osnovali Željko Kerum, Tomislav Mamić, vlasnik trgovačkog poduzeća Tommy iz Splita, zatim Mile Čurković iz Plodina i Joisp Galić (Presoflex) koji je kasnije prodao svoju firmu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....