Završena je prvoligaška natjecateljska godina 2010/2011. Jedan od rariteta je i taj što nije bilo glavnog sponzora. Odustale su Hrvatske telekomunikacije i stoga u blagajnu Udruge neće kapnuti 3.300.000 kuna. Srećom, ne izostaje milijun kuna službenog dobavljača Podravke (i u robi). No temeljni prihod je 6.102.000 kuna od Hrvatske radiotelevizije.
- Zbog objektivnih razloga kasnili su pregovori s poslovnim partnerima - kaže Neven Šprajcer, tajnik Udruge prvoligaša, također zaposlen naknadno.
Svi klubovi su 8. studenoga 2010. jednoglasno prihvatili ugovor o suradnji s tvrtkom Digitel komunikacije, koji je potpisan osam dana kasnije. A teče od 26. veljače 2011. do 30. lipnja 2015.
Osnovno je da Digitel garantira najmanje milijun kuna veći prihod uniji prvoligaša od onog ostvarenog u rekordnoj sezoni 2009/2010: 500 tisuća u odnosu na realizaciju sponzorstva (dakle 4.800.000 kuna) te 500 tisuća više od televizijskih i medijskih prava (dakle 6.602.000 kuna). S naznakom da će za ovoproljetnih 12 kola isplatiti pola sponzorske svote, tj. 2.400.000 milijuna kuna u šest jednakih rata po 400.000 uvećanih za PDV od 31. ožujka do 31. kolovoza ove godine. Iako nije pronašao generalnog patrona lige pa plaća iz vlastita džepa! Glede televizije nema obveza jer nije imao ni prava, ugovor Ilice i Prisavlja istječe 30. lipnja.
Od sljedeće sezone Udruga će od Digitela dobivati najmanje po 11.402.000 kuna raspoređenih u deset obroka po 1.140.200 od 30. rujna do 30. lipnja svake godine. Ukoliko pak Digitel namakne prihod veći od onog kojeg treba dati, sebi će uzeti 30 posto dotičnog kolača, a ostalo s Udrugom podijeliti u omjeru 50:50.
Zarađena sredstva dijele se klubovima. Ako ih je manje, inkaso je naravno veći. Poznato je da je za iduću sezonu najavljena Liga 16, od 2012. Liga 12, od 2013. Liga 10. Digitel potiho navija da Liga 12 starta već idućeg srpnja. Zato što bi bila kvalitetnija i intrigantnija, s tri kola više jer bi se igralo trokružno. Posebno se veseli Ligi 10 koja će u četverokružnom ciklusu imati 36 kola.
Bitno je napomenuti da su svi prvoligaši za navedene kondicije. I Dinamo, premda je direktor njegova marketinga Ivan Tica nedavno prouzročio zbrku i paniku tvrdnjom da će Plavi svoje utakmice - i ligaške, ne samo kup i međunarodne - transferirati kome hoće, ovisno o ponudi TV kuća.
Izvršni predsjednik Zdravko Mamić ipak ne ostavlja nikakve dvojbe:
- Vrlo jednostavno: Dinamo je jedan od 16 prvoligaša koji je dignuo ruku za projekt Digitela. Podržavamo taj sporazum, uvjereni da će sinergija svih zainteresiranih, stoga i Dinama, pridonijeti razvoju i popularnosti nogometa. Zanimali su nas detalji, a čim smo ih doznali apsolutno ostajemo za tu suradnju!
Digitel s TV postajom koja ima nacionalnu koncesiju mora minimalno osigurati izravni prijenos jedne utakmice po svakom kolu te usuglasiti da se sa svih preostalih utakmica emitira izvještaj u trajanju od tri minute u zasebnoj emisiji koja traje barem 45 minuta. Štoviše, ambiciozan plan predviđa izravan prijenos svih susreta, koji bi na rasporedu bili u petak, subotu i nedjelju, možda i u ponedjeljak!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....