Zagrebački Dinamo danas je javnosti na konferenciji za novinare predstavio kampanju prodaje godišnjih ulaznica za sezonu 2024./25.
U hrvatskom prvaku ističu kako se Zagreb probudio te kako ‘staro i mlado‘ ponovno diše uz Dinamo.
- Zahvala svim navijačima na podršci pokazanoj u finišu sezone, želja nam je da se sve to prelije u sljedeću sezonu, počevši od 1. kola prvenstva s Istrom u Zagrebu. Imamo osiguranu Europsku ligu, a svi se nadamo i Ligi prvaka - rekao je Sanjin Španović, predstojnik Ureda predsjednika Dinama Velimira Zajeca.
Istaknuo je kako Europe ne bi bilo bez HNL-a te je kampanja prodaje godišnjih ulaznica nazvana ‘Kad igraš ti‘.
- Želimo navijače osvijestiti da je svaka utakmica bitna, a godišnja ulaznica privilegija. Podaci iz prošle sezone pokazuju da postoji val rasta kad je u pitanju dolazak na utakmice domaćeg prvenstva, želimo s tim nastaviti – objasnio je Španović.
Dolaznost vlasnika godišnjih ulaznica pada na utakmicama HNL-a te u Dinamu vide puno prostora za napredak. Svaki vlasnik godišnje ulaznice od sljedeće sezone će putem svog sučelja za članstvo i kupovinu ulaznica moći javiti da ne dolazi na utakmicu i prepustiti to mjesto nekome druge.
Zauzvrat će svakim takvim prijavljivanjem kroz novi sustav na Dinamovoj aplikaciji kroz loyalty program dobivati dodatne bodove koje će moći koristiti u Fan shopu i za konzumaciju pića i hrane na stadionu.
Spomenut je i problem infrastrukture.
- Svi znamo u kakvom je stanju Maksimir. Kad je lošije vrijeme, imamo pad dolaska za otprilike jednu trećinu, a pojedinačne ulaznice padaju na 15 % prodaje. Napravili smo određena ulaganja u infrastrukturu, na zapad i na istok stavit će se novi skeneri kako bi se kvalitetnije bilježila dolaznost naših navijača na utakmice – rekao je Španović.
Mlađima od 18 godina i starijima od 65 godina omogućen je popust, dok će po prvi put cijena pojedinačnih ulaznica za članove biti jeftinija u odnosu na one koji nisu članovi.
Dinamo ima 32.447 članova.
- Kapacitet Maksimira nas tjera da se prvo pobrinemo za naše članove te će pojedinačne cijene ulaznica za članove biti 5 eura jeftinije na domaćim utakmicama, odnosno 10 eura jeftinije na europskim utakmicama – dodao je Španović.
Godišnje ulaznice vrijedit će za HNL te za grupnu fazu europskog natjecanja. U slučaju prolaska skupine, pravo prvokupa ulaznica imat će postojeći vlasnici godišnjih ulaznica. Kapacitet godišnjih ulaznica je ograničen.
- Morate znati da i UEFA sve više traži kapacitet broja ulaznica, prvenstveno na zapadu, za njihove potrebe i sponzore. Kako natjecanje odmiče, tako su zahtjevi sve veći – istaknuo je Španović.
Godišnje utakmice moći će se kupiti i na rate, samo na ticket pointu, ne i online. Prodaja godišnjih karata počinje u utorak, 9. srpnja, prvo za vlasnike godišnjih ulaznica iz prošle sezone.
Članovi mlađi od 12 će i dalje moći dobiti besplatnu ulaznicu s utakmice HNL-a, izuzev derbija. Cijena članarine ostaje 20 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....