Češka manekenka Eva Herzigova (52) prisustvovala je prestižnom događaju Chopard Universe Dinner, u sklopu 79. Filmskog festivala u Cannesu. Eva, koja je među najpoznatijim supermodelima svih vremena, privukla je pozornost u pripijenoj bijeloj haljini te pokazala zašto je i danas smatraju jednom od najvećih ikona u svijetu modelinga.
Herzigova je na crveni tepih stigla u haljini koja je naglasila njezinu vitku liniju. Haljina je imala otvorena leđa, a iskombinirala ju je s upečatljivom ogrlicom. Kosa joj je bila blago valovita, a odabrala je i minimalnu šminku s crvenim ružem.
PROČITAJTE VIŠE Legendarni supermodel objavljuje memoare o burnoj karijeri i brakovima
Manekenka se na crvenom tepihu susrela s danskom manekenkom Helenom Christensen i Carlom Bruni, bivšom prvom damom Francuske i bivšom manekenkom. Trio je bio popularan tijekom 90-ih godina, a i danas se mogu pohvaliti zavidnim izgledom.
Inače, Eva je globalnu slavu stekla 1994. godine nakon što je postala zaštitno lice kampanje za Wonderbra. Nakon ogromnog uspjeha je postigla suradnje s najvećim svjetskim brendovima, uključujući Dolce & Gabbanu, Chanel, Versace i Louis Vuitton. Manekenka je krasila i naslovnice poznatih časopisa poput Voguea, Harper‘s Bazaara, Cosmopolitana, Marie Clairea i drugih.
Eva se okušala i u glumi te se pojavila u filmovima "Les Anges gardiens", "My Best Friend‘s Wife", "Modigliani" te "A Prominent Patient".
Herzigova je prije dvije godine privukla pozornost nakon što je kreirala svoju digitalnu dvojnicu, prvu u svijetu, a sve kako bi mogla provoditi više vremena sa svojom djecom.
PROČITAJTE VIŠE Eva kreirala svoju digitalnu dvojnicu: ‘Mogu istovremeno biti u Parizu i s djecom‘
Eva je na stvaranju realističnog 3D digitalnog čovjeka radila s tehnološkim stručnjacima. "Moj ‘MetaHuman‘ može otići na posao, mogu ga fotografirati i stilizirati kreativni umovi. Danas mogu biti istovremeno u Londonu, Parizu, Milanu i New Yorku, dok kod kuće zapravo kuham večeru sa svojom djecom", rekla je tada Eva. Njezina digitalna dvojnica može se odijevati i uređivati u reklamnim kampanjama, a Eva je snimila i svoj hodanje pistom te mnoštvo izraza lica kako bi je brendovi mogli angažirati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....