Jennifer Lopez (54) u novoj kampanji za talijanski brend donjeg rublja Intimissimi uspjela je mnogim gledateljima ubrzati puls.
Pjevačica i glumica ogolila je svoje obline u oskudnim kompletićima kolekcije pod nazivom ‘This is Me... Now‘, a naziv je inspiriran njezinim nadolazećim albumom.
”Ime kolekcije sažima bit njezine evolucije, samorefleksije i istinskog prihvaćanja same sebe. Asortiman s izvezenim detaljima i kvalitetnim materijalima kao što su svilene tkanine i profinjene čipke pruža luksuznu privlačnost i neusporedivo osjetilno iskustvo”, navodi se u priopćenju tvrtke.
Tu je i delikatan detalj — kolibrić.
”Ovaj simbol, cijenjen zbog svojih konotacija sreće, otpornosti i živahne energije, ima duboko značenje za nju. Njegovo uključivanje daje dodatno značenje, ulijevajući dijelove u kolekciju s njezinom jedinstvenom suštinom,” ističe se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....