Nova Netflixova dokumentarna serija "Beckham" otkrila je niz eksplozivnih detalja o obožavanom nogometašu Davidu Beckhamu i njegovoj obitelji, a posebnu je pozornost dobila Victoria Beckham, njegova svestrana supruga čije su pravo lice mnogi po prvi put vidjeli povodom ove često direktne i neočekivano otvorene serije.
Iako je prezime Beckham usko povezano s nogometom i sinonim za jednog od najvećih i najprepoznatljivijih veznjaka svoje generacije, ne smijemo zaboraviti na Victorijina postignuća i uspon prema vrhu glazbene, ali i modne industrije. Doduše, poznatih parfema i atraktivnih kreacija koje neki od najslavnijih modela nose na modnim pistama diljem svijeta ne bi bilo da se nije odlučila odazvati na reklamu koju je 1994. godine vidjela u britanskom tjedniku "The Stage". Naime, u tom je listu mlada Victoria Adams vidjela oglas putem kojeg su Bob i Chris Herbert, duo znan i kao "Heart Management", odlučili osnovati "girl grupu" koja će se natjecati s "boy bendovima" koji su u to vrijeme dominirali britanskom pop glazbom. S financijerom Chicom Murphyjem zamislili su nastup koji će se sastojati od "pet upečatljivo različitih djevojaka" od kojih će se svaka svidjeti različitoj vrsti publike. Otprilike 400 žena prisustvovalo je audiciji 4. ožujka 1994. Podijeljene u grupe od 10, plesale su određenu koreografiju na pjesmu "Stay" grupe Eternal, nakon čega su uslijedile solo audicije na kojima su izvodile pjesme po vlastitom izboru. Nakon nekoliko tjedana razmatranja i vijećanja, formirane su kultne "Spice Girls".
Geri Halliwell, Emmom Bunton, Mel B i Melanie C su uz Victoriju, odnosno, Posh Spice snimile hit singl "Wannabe" koji se ubrzo popeo na vrh top ljestvica u preko 35 zemalja, dok se debitantski album "Spice" prodavao u vrtoglavim brojkama. S uspješnim nizom turneja, nagrada i priznanja, postale su najprodavanija ženska grupa svih vremena, prodavši više od 80 milijuna ploča diljem svijeta. Nakon izdavanja trećeg albuma,"Forever", koji se smjestio na 2. poziciju na britanskoj ljestvici, je bio daleko manje uspješan od njihova prethodna dva albuma. Spice Girls su uskoro prestale snimati, koncentrirajući se na svoje solo karijere u doglednoj budućnosti.
Victoria je pokušala nastaviti svoje glazbene uspjehe solo albumom, no on nije postigao rezultate kojima su se Victoria i producentska kuća nadali. U to vrijeme, Victoria je baš kao i njen suprug, postala čvrsto ime u popularnoj kulturi i showbusinessu, a osnovali su i obitelj. Dobili su sina po imenu Brooklyn u ožujku 1999., a kasnije su obitelj proširili sa sinom Romeom (2002.) i Cruzom (2005.), te kćeri Harper (2011.).
Nakon nekoliko godina života pod svjetlom reflektora, službenih dokumentaraca i reality showova, uključujući Victoria‘s Secrets (2000.), Being Victoria Beckham (2002.) i The Real Beckhams (2003.), Victoria se okušala i u modi.
Prvenstveno je debitirala s linijom trapera pod nazivom VB Rocks. Tri godine kasnije izdala je kolekcije sunčanih naočala i traperica, dVb denim, kao i liniju mirisa "Intimately Beckham". Doduše, 2008. dolazi prava prekretnica: Beckham je proširila svoj modni repertoar, izbacivši kolekciju haljina. Također, iznenadila je i oduševila kritike i modne "opinion-makere".
U rujnu 2008. je Beckham predstavila svoju prvu kolekciju, niz od 10 haljina, a među modnim urednicima okupljenim u hotelu Waldorf u New Yorku pojavile su se brojne sumnje i bili su spremni ispisati prezirne kritike. No, debitantska kolekcija Posh Spice odmah je bila dobro primljena od strane modnih urednika, koji su pohvalili "sofisticiranost" kroja i pristajanja. Nazvali su je "vrlo dojmljivom, dovršenom kolekcijom, bez ijednog promašaja".
Njena slava možda joj je dala platformu i financijsku sigurnost koju priželjkuje većina dizajnera u usponu, ali to nije nužno osiguralo dugoročni uspjehu u prodaji i kreativnosti. Također se okušala u modelingu, pojavljujući se na revijama kao i u tiskanim oglasima, a napisala je i knjigu modnih savjeta, "That Extra Half an Inch: Hair, Heels, and Everything in Between" (2006.). Beckham je 2017. postala časnica Reda Britanskog Carstva (OBE) za svoje zasluge u modnoj industriji.
Godinama kasnije, njezine kreacije nose zvijezde poput Meghan Markle, Blake Lively, Gwyneth Paltrow, a Heraldi for men & women dućanima u Hrvatskoj, prigodno za proslavu novog poglavlja u povijesti branda, obilježenog sveobuhvatnom preobrazbom i visoko hvaljenim debijem na Paris Fashion Weeku.
Nova kolekcija slavi ženstvenost, ističe vrijednosti i promiče umjetničku izradu, istovremeno naglašavajući klasičnu baštinu brenda uz moderni i luksuzni prizvuk. Dizajnerski Brand" i "Brend Godine" prema ocjeni Britanskog modnog vijeća. Proizvodi su dostupni putem internetske stranice heraldi.hr te u 230 trgovina u 50 zemalja diljem svijeta, uključujući posebno personalizirane prodajne prostore u ključnim robnim kućama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....