DOBRO JE POČELO

Goli David Beckham u reklami za donje rublje: ‘Ovo je najseksi kampanja godine!‘

Ne prestaje uzbuđenje oko kampanje za novu Bossovu liniju donjeg rublja u kojoj se David Beckham skida do kraja

David Beckham u kampanji za Boss One

 Mert And Marcus/courtesy Of Boss/mega/the Mega Agency/profimedia/Mert And Marcus/courtesy Of Boss/mega/the Mega Agency/profimedia

Nije prvi put, a vjerojatno ni posljednji - bivša britanska nogometna zvijezda i ikona stila, 49-godišnji David Beckham, izazvao je silno uzbuđenje na Internetu, objavivši fotografije iz nove modne kampanje za novu kolekciju donjeg rublja Huga Bossa pod nazivom Boss One. Premium kolekcija je lansirana 31. siječnja u Londonu, u popularnom Lighthouseu, a Beckhama su na događanju pratili supruga Victoria Beckham, sinovi Romeo i Cruz i kći Harper.

"Posebna večer s prijateljima i obitelji na kojoj slavimo Boss One", napisao je Beckham pa osim onih s eventa, objavio i fotografije i video iz kampanje. Kako ima više od 88 milijuna pratitelja na Instagramu, a fotografije su doista vruće - u nekoliko sati lajkalo ih je više od milijun fanova. Video koji je Boss objavio na službenom kanalu na YouTubeu u sat vremena je pregledan gotovo sto tisuća puta. U njemu Beckham stiže automobilom u garažu, ulazi u stan, skida se, vježba, jede i - tušira. A stan ima velike, staklene prozore, od poda do stropa...

Nema veze što je tek siječanj, kampanja je odmah proglašena "najseksi kampanjom godine". Inače, autori fotografija i videa, kreativni dvojac Mert Alas i Marcus Piggott, prošle su godine za jedan drugi brend radili kampanju za donje rublje u kojoj je zvijezda bio američki glumac Jeremy Allen White, koja je izazvala pravu ludnicu na Internetu i koja je bila prošlogodišnja najseksi kampanja.

Komentatori na društvenim mrežama ne dive se samo savršenim mišićima bivšeg nogometaša, nego jasno vidljivom, neglumljenom samopouzdanju kojim zrači.

image

David Beckham

Boss/ferrari/profimedia/Boss/ferrari/profimedia

"Davide, ti si poput dobrog vina, što stariji to bolji!", napisao je jedan.

"Imam problema s disanjem", dodala je jednostavno druga pratiteljica.

"Gledala sam video više puta i još uvijek ne znam koji je ovo automobil", napisala je jedna pratiteljica, a više od stotine je pitalo "Zar je u videu neki auto?"

Beckham je prije nekoliko dana za medije je izjavio kako je mislio da su dani snimanja kampanja za donje rublje iza njega, ali nije mogao odbiti priliku da radi s dugogodišnjim prijateljima Mertom i Marcusom.

- Jednom sam rekao da su moji dani modeliranja za rublje završeni, ali kada mi je BOSS predložio ovu suradnju i kampanju s briljantnim kreativnim idejama, jednostavno nisam mogao odbiti - kazao je.

image

David Beckham u kampanji za Boss One

Mert And Marcus/courtesy Of Boss/mega/the Mega Agency/profimedia/Mert And Marcus/courtesy Of Boss/mega/the Mega Agency/profimedia

Ovo partnerstvo označava značajan trenutak i za njega i za Hugo Boss, jer nogometna legenda nastavlja učvršćivati svoju poziciju moćnog igrača u modnoj industriji. On nije samo lice kampanje, on oblikuje sam brend.

- Kolekcija Boss One prekrasno je napravljena. Ponosan sam što podržavam Boss u našem dugoročnom strateškom partnerstvu s ovom kampanjom - rekao je na predstavljanju.

image

David Beckham u kampanji za Boss One

Boss/ferrari/profimedia/Boss/ferrari/profimedia

Dodatni vjetar u leđa uspjehu cijele priče i dala je i njegova supruga Victorija koja je fotografije i video podijelila na društvenim mrežama. Tako su i njezine pratiteljice i pratitelji dobili priliku zasuti je komentarima u kojima su spominjale zavist, ljubomoru i, naravno, zadovoljstvo viđenim.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. veljača 2025 10:31