Bliži se popularni HTV-ov show "Zvijezde pjevaju", za tjedan dana, 3. listopada, kreće nova sezona, ali u posebnom izdanju zbog pandemije koronavirusa. Jedna od poznatih natjecateljica koja se prvi put okušala u pjevanju bila je i bivša Miss Hrvatske, manekenka i poduzetnica Josipa Kusić.
Lijepa Imoćanka otkrila nam je nekoliko detalja sa snimanja na kojima joj je mentor bio Sandi Cenov, a razgovarali smo i o njezinu inovativnom poslovnom pothvatu, svojevrsnoj "teretani za lice" te novoj beauty ponudi koja Zagrepčankama otkriva dobro čuvanu tajnu hollywoodskih ljepotica.
- Obožavam pjevati, ne znam zvučim li baš najbolje. Glazbom sam se bavila cijeli život, ali sam svirala, nisam imala nikakvog iskustva s pjevanjem, pa mi je bilo neobično i začudila sam se koliko sam se prepala mikrofona i svoga glasa koji izlazi iz zvučnika. No, super smo se zabavili. Vjerojatno svi sudionici isto kažu, ali ekipa koja je sudjelovala u ovoj sezoni 'Zvijezde pjevaju' bila je fantastična. Mi cure smo stalno u kontaktu. Zabava je bila odlična, a razbila sam i tremu od javnih nastupa. Koliko god izgleda da dobro plovim u tome, zapravo sam vrlo sramežljiva. Kad me stavite ispred fotoobjektiva, nema problema, tu se dobro nosim sa sobom, ali kamera je nešto posve drugo - otkriva Josipa.
Dosadašnje sezone pamtimo po emisijama uživo, glasanjima gledatelja, koje je bilo presudno uz ocjene žirija, no potpuno je drugačija verzija emisije u vrijeme koronakrize.
- Sada su prisutni žiri i 40 članova odabrane publike. Ocjenjivao nas je žiri, kako je to i dosad funkcioniralo, ali u ovom slučaju su prevladavali glasovi publike u studiju, dok su ranije gledatelji birali tko prolazi u iduću emisiju - priča manekenka.
Prije Sandija, Josipi je pjevački mentor bio pobjednik prošle sezone Dino Jelusić.
- S Dinom sam pripremala neke druge pjesme i onda se dogodilo da Dino zbog svojih obaveza nije mogao sudjelovati u finalnoj emisiji. No, bilo je promjena i kod drugih parova jer je snimanje krenulo usred ljeta i mnogi su imali već unaprijed dogovorene obaveze. Kao mentor mi je dodijeljen Sandi i s njim sam potom krenula pripremati neke druge pjesme - objašnjava.
Kad su u pitanju glazbeni žanrovi, Josipa sluša rock i blues, no zapali su je, kaže, neki drugi glazbeni pravci, a najdraži joj je bio - pop. Ipak, s pjevanjem se neće nastaviti ozbiljnije baviti.
- Trudit ću se malo više raditi na svom pjevanju, ali čisto iz vlastitog gušta jer na stvarima koje volimo i u kojima uživamo, definitivno treba raditi, ali ako smo svjesni da od toga ne možemo živjeti i da nisi među najboljima, onda to treba biti hobi. Iskreno, puno bi više voljela da su emisije išle uživo, a mislim da bi i ostali natjecatelji. Mentori su nam govorili da je sasvim drugi osjećaj kad nastupaš uživo, zbog adrenalina. No, sretna sam da me zapala ova grupa ljudi s kojom sam snimala i da sam ih imala priliku upoznati, što možda ne bih u prijašnjim sezonama - iskrena je Josipa.
Kao model godinama je nizala uspjehe po svijetu, no sada je njezina baza Hrvatska.
- U Londonu sam bila bazirana i od tamo putovala po cijelom svijetu. Mojoj karijeri nije došao definitivan kraj. I dalje povremeno odem odraditi neki posao, prihvaćam angažmane, zato što sam tijekom godina stekla redovite klijente za koje snimam i imam direktan booking, bez prethodnog castinga. Odradim posao i vratim se. No, došla sam do zasićenja. Osjećala sam se kao mačka koja je preživjela osam života na brzinu i sad deveti hoću provesti u miru, blizu svoje obitelji i Imotskog. Hrvatska je stvarno najljepša zemlja u kojoj se može kvalitetno živjeti. Blizu je Italija, blizu je za otići na skijanje, na more, sve je na sat vremena. U Londonu sam se osjećala zarobljeno, za sve je trebalo sjesti na avion - objašnjava.
Poduzetnički duh uvijek je bio prisutan kod Josipe, pa se odlučila u Zagrebu pokrenuti posao Face Workout, inovativni beauty studio u kojem je sve podređeno neinvazivnim tretmanima lica. Prva hrvatska svojevrsna "teretana za lice" otvorena je prošlog ljeta na adresi Petrinjska 61 u Zagrebu.
- Kako sam se bavila modelingom, sve se svodilo na izgled i bila sam uvijek u doticaju s novim trendovima, probala sam sve moguće tretmane, ali s Face Workoutom sam bila oduševljena učinkom. Vani sam bila redoviti klijent. A kako toga nije bilo kod nas, a ja u to vjerujem, odlučila sam otvoriti takav salon u Hrvatskoj - rekla je Josipa Kusić.
Kako kaže, kod nas trendovi sporije dolaze, pa se tek sad ljudi više odlučuju za invazivne tretmane, estetske zahvate, dok se vani sve više okreću prirodnim tretmanima.
- Dugoročno invazivni tretmani i zahvati ne daju dobre rezultate. Ljudi su se vani okrenuli prirodnim metodama za usporenje starenja. Uvijek se prije govorilo o anti ageingu, no starenje se ne može zaustaviti. To je prirodni proces i zato u svijetu sad svi koriste termin slow ageing i žena u svakoj dobi može biti lijepa i dobro izgledati ako je njegovana, drži do sebe i lijepo izgleda za svoje godine. Dosta smo se kao društvo oslobodili, nema tabua, ali tek se sad krenulo s estetskim zahvatima, ali vrijeme je da se invazivno zamijeni prirodnim - tvrdi Josipa, napominjući da će nastaviti razvijati najnovije svjetske trendove.
Na toj misiji već radi. Zato je nedavno u svoj zagrebački Face Workout, u kojem je sve podređeno neinvazivnim tretmanima lica, u svoju ponudu uvrstila tri nova tretmana koji uključuju svjetski poznate Esthemax maske.
Ove popularne maske, koje su dosegnule svoj globalni uspjeh u profesionalnoj industriji ljepote, dio su hidrojelly asortimana, omiljenog među estetičarima i konzumentima u cijelom svijetu. Danas ih zovu "najinstagramabilnijim" maskama, a obožavaju ih zvijezde poput Kim Kardshian, Hailey Bieber, Sara Sampaio i Winnie Harlow. Sada su, pak, dostupne i Zagrepčankama.
- Cilj Face Workouta je pružanje vrhunske prirodne njege i posve drugačijeg pristupa njezi kože. Korištenjem prirodne kozmetike zastupamo određen pristup životu, zdravlju i, u konačnici, ljepoti. Prirodnom kozmetikom i neinvazivnim tretmanima gledamo na dugoročno i cjelokupno zadovoljstvo naših klijenata. Trudimo se biti u koraku s beauty trendovima u svijetu, stoga smo sretni da i sada prvi predstavljamo ovu inovaciju - rekla je Josipa Kusić.
Oduševljena je pozitivnom reakcijom svojih klijentica.
- Iznenadilo me koliko su žene prepoznale kvalitetu jer svakom biznisu treba dati dosta vremena da krene, ali mi smo imali sreće da se to brzo dogodilo. Uskoro izlazi nešto novo, treba biti u tijeku s beauty trendovima i cilj mi je pokušati prva to predstaviti hrvatskoj publici, poput maski koje su apsolutni hit u svijetu i prepoznate od vrhunskih facijalista i njihovih slavnih klijenata - zaključila je Kusić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....