WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Tomo Ricov: ‘Weekend je postao sinonim za festival. Svake godine imamo gomilu novih tema‘

- Svakako je veći problem što ne staviti na Weekend, a ne što staviti, otkriva nam Tomo Ricov

Tomo Ricov

 Weekend Media Festival/

Rovinj danas postaje centar komunikacijske, medijske, marketinške i industrije kreativnog biznisa pod koje možemo svesti šarolikost spleta sadržaja koje svake godine nudi Weekend Media Festival pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Od danas do nedjelje, 24. rujna, na uobičajeno najboljem Weekendu u godini više tisuća posjetitelja očekuje spoj razmjene znanja i iskustava, druženja i zabave. Stara Adrisova tvornica duhana već je opremljena za 16. izdanje Weekenda kako bi spremno dočekala sve što je za najbolji Weekend u godini pripremila vrijedna ekipa koju od prve godine predvodi direktor Festivala i programa Tomo Ricov.

Konačno je stigao taj dan, počinje Weekend. Je li sve spremno?

- Posljednji dan se uvijek peglaju detalji, ali da, tu smo, spremni za goste. Ponovno očekujemo više tisuća ljudi iz cijele regije i svijeta i baš im se jako veselim. Rekao bih da je svake godine taj moj osjećaj nekako intenzivniji. Nevjerojatno je gledati odrastanje jednog festivala od prvog dana kada smo strahovali hoće li nam itko doći do danas kada ljudi u nedjelju pitaju koji su datumi Weekenda sljedeće godine i kupuju ulaznice već u studenome, bez ikakve informacije o programu. Weekend je ostao isti, ali se istodobno stalno mijenja, kao i cijeli svijet. Zato ove godine i imamo #WeekendPromjene.

Koliko je izazovno kreirati svake godine program koji će iznenaditi, zainteresirati i oduševiti? U vrijeme hiperprodukcije čini se da nije lako proizvesti tri dana spoja sadržaja zbog kojeg će svi krenuti u Rovinj.

- S obzirom na teme kojima se bavimo i industrije koje pokrivamo, tema uvijek ima napretek i zapravo nam je najteže destilirati i sažeti što će u konačnici ući u program. Medijska, komunikacijska i digitalna industrija toliko je propulzivna da svake godine imamo gomilu novih tema i materijala i tiču se područja puno širih od same komunikacijske industrije. Recimo, ove godine dominirat će umjetna inteligencija, prošle smo razgovarali o NFT-ovima, kriptu i webu 3.0 koje više nitko ni ne spominje. Sljedeće godine... Tko zna? Svakako je veći problem što ne staviti na Weekend, a ne što staviti.

image

Weekend Media Festival

Marko Dimić/

Kako pogoditi dobitnu kombinaciju spoja zabave, panela, predavanja...?

- To je dobitna formula Weekenda: u ležernoj atmosferi pričati o važnim temama. Sigurno nam pomaže što se sve događa u predivnom Rovinju, u neformalnom, originalnom prostoru stare Adrisove tvornice duhana. Ono što je važno jest da ništa ne smije izgledati kao da je stvoreno na silu, nego mora pratiti samu bit festivala, a to je da ljudi osjete taj neviđeni spoj kreativnosti i zabave čim prođu kroz ulaz u prostor stare tvornice. Uz zabavu, koja je cijeli moj život, u stvaranju Weekenda je presudno i iskustvo. A kako je druženje glavna vrijednost Weekenda tako sam došao i do zanimljivih ljudi, poput Nikole Dujmovića iz Spana, Ivana Bešlića iz Sofascorea, Daniela Ackermanna s kojim smo ove godine zajednički napravili HR.Weekend... Svi oni utječu i pomažu u slaganju Weekenda. Uostalom, velika je obveza stvarati Weekend jer si ne možete i ne smijete dopustiti ravnodušnost prema činjenici da ljudi godinu dana planiraju i vesele se dolasku u Rovinj. To nosi ozbiljnu odgovornost, uzbuđenje i želju da svaki put budemo još bolji.

Koja je baza Weekenda?

- Već je godinama ista. Pametni ljudi u opuštenoj atmosferi razgovaraju o važnim stvarima u jednom od najljepših gradova na svijetu. Na Weekendu nema velikih faca. Nema nedodirljivih. Ovdje možete doći do svakoga, razmijeniti ideje, kontakte, dogovoriti posao.

To je Weekend kakav sam želio i kakav danas imamo. Presretan sam zbog toga jer s ovim festivalom stvarno živim cijelu godinu. Toliko treba za stvaranje kvalitetnog Weekenda s kojeg ljudi odlaze zadovoljni, nasmijani i inspirirani.

Jako je puno toga što će se događati u tri dana festivala. Ali, što biste izvukli kao "must" iz ovogodišnjeg programa?

- Nimalo lako pitanje... Weekend ima za svakoga ponešto. Stvorili smo kvalitetan i sadržajan program jer nam je cilj biti svake godine korak bolji nego prošlih godina. I stvarno sam zadovoljan jer ove godine imamo čak oko 200 panelista i predavača iz više od 15 zemalja svijeta - od cijele regije do Australije, Izraela, Singapura, Amerike, UK... Svi će oni pokriti područja od biznisa, kulture, glazbe i umjetne inteligencije do PR-a, marketinga i HR-a. Upravo je HR aktualna vruća tema novog doba, zbog čega smo odlučili pokrenuti i HR.Weekend koji je namijenjen svima koje profesionalno ili privatno zanimaju promjene na tom području. I tu smo, zapravo, već ispunili očekivanja. Interes je golem, što nas i ne čudi jer će se razgovarati i o mentalnom zdravlju, inkluziji stranih radnika, transformaciji starih kadrovskih u HR odjele, talent managementu, generacijskim razlikama i brojnim drugima.

Čemu se vi najviše veselite? Koje ćete dijelove programa pratiti?

- Prvenstveno energiji, strasti i neformalnoj, pozitivnoj atmosferi specifičnoj baš za Weekend. To je ono što ljude inspirira i vraća na Weekend. Što se tiče programa, tu sam s godinama promijenio pristup. Nekada sam jurio od dvorane do dvorane i pokušavao čuti od svega pomalo. Sada sam, očito, mudriji pa biram panele i predavanja koje slušam od početka do kraja. Dio tema sam već "rezervirao", ali ostavljam prostor da me zainteresiraju neki novi klinci i sadržaji. Uostalom, na Weekend.16 stižu i bivši predsjednik Vijeća sigurnosti UN-a, jedan od najpoznatijih ratnih fotografa, producent globalno popularnih animiranih "The Simpsonsa" i Nijemac koji je napravio revoluciju u sektoru modernog bankarstva. Iz Miamija će nam se pridružiti pravi Vuk s Wall Streeta, Jordan Belfort, Aljoša Bagola pričat će o burnoutu i sreći, a uvijek zanimljiv Korado Korlević o utjecaju umjetne inteligencije na ljudski rod. Izbor je stvarno šarolik. Uostalom, kao i svake godine.

A zabavni dio?

- Za mene je to prava duša Weekenda i to je dio kojem se uvijek posebno veselim. Reći ću samo da ove godine u istoj večeri spajamo "Dnevnik velikog Perice" i fenomen trapa koji će utjeloviti energični Grše.

Drago nam je što je ove godine s nama Jutarnji list koji zajedno s Petim kupeom na stage dovodi legende klupske scene Grega Wilsona, Iana Pooleyja i Antonija Zuzu, a završit ćemo u subotu u velikom stilu uz fantastičan Closing Party i impresivan nizozemsko-novozelandski trio My Baby. Siguran sam da će nas kombinacijom scenskog nastupa, jedinstvenog zvuka i zarazne energije i ritmova držati na nogama dugo u noć. Bit će tu i uvijek pouzdani Stanko Bondža, legendarni jazz DJ Maestro, 20 godina RNB Confusiona uz DJ Medu i DJ Turka te stihove Zemba Latife & gosta iznenađenja, a i ja ću se primiti gramofona. Ma, najbolja je preporuka ponijeti najudobnije cipele i krenite u Rovinj! Vidimo se!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 19:26