Stjepan Hauser objavio je dugoiščekivani solo album "The Player“ (Sony Masterworks/Menart). Album je Hauser proslavio i objavom novog spota za dobro poznati Shakirin hit "Waka Waka“.
Svjetski popularan hrvatski violončelist Hauser na novom albumu donosi svoju virtuoznost u svijet latino popa i jazza, otkrivajući nove dimenzije muzikalnosti koju je izvorno pokazao s 2CELLOS. Hauser će u nadolazećim tjednima otkriti još uzbudljivih najava vezanih uz izlazak albuma.
Hrabri odmak od njegova solo debija "Classic“ iz 2020., koji je bio broj 1 na Billboardovoj ljestvici tradicionalnih klasičnih albuma, "The Player" dolazi kao Hauserovo najinventivnije djelo do sada.
“Budući da se danas toliko glazbe stvara umjetno, želio sam istaknuti prave glazbenike stvarajući jedinstveni zvuk koji svakoj pjesmi donosi nešto novo,” kaže Hauser. U tu svrhu, oblikovao je aranžmane albuma uz pomoć producenta Stevena Mercurija (dirigenta/skladatelja koji je također radio s Lucianom Pavarottijem, Chickom Coreom, Andreom Bocellijem i Stingom) i angažirao slavni Češki nacionalni simfonijski orkestar za svaku pjesmu.
Suradnja se vidi u pjesmi "Waka Waka“, na posljednjoj pjesmi s albuma za koju je Hauser danas objavio plesni i šareni spot. U razigranom spotu se pojavljuje zbor "Bongi Duma“ (isti zbor koji se pojavljuje u Disneyevu uratku „Lion King“).
“S ‘Waka Waka‘ sam želio spojiti kulture iz cijelog svijeta u jednu pjesmu,” kaže Hauser i dodaje: “Ima toliko različitih utjecaja, a zbor dodaje toliko duha – bio je to nevjerojatan trenutak ljubavi i jedinstva i apsolutne radosti.”
Inače, s albuma smo već vidjeli spotove "Quizás, Quizás, Quizás“, u kojem je ugostio američku violinisticu Caroline Campbell, i “Livin’ la Vida Loca”.
Na krilima desetogodišnje karijere s 2CELLOS, Hauser je počeo novu eru kao solo umjetnik, a koristeći drugačiji glazbeni stil i karizmu, fanovima diljem svijeta donosi novi val glazbe na violončelu.
Cijenjen u cijelom svijetu zbog svojih nastupa uživo, Hauser je već izašao na pozornicu u više od 40 zemalja diljem svijeta (uključujući povijesne prostore kao što su Radio City Music Hall u New Yorku i Royal Albert Hall u Londonu) te je nastupao uz izvođače kao što su Andrea Bocelli, Red Hot Chili Peppers i Elton John. Nastupio je i na ovogodišnjem 79. Međunarodnom filmskom festivalu u Veneciji, otvarajući finalnu večer dodjele nagrada, a nastupio je čak i u Vatikanu. Ostali nastupi uključuju širok raspon TV emisija kao što su: The Bachelorette, Today Show, Good Morning America, Ellen, The Late Show sa Stephenom Colbertom, CNN en Español, kao i sportski prijenosi poput NFL-a i UEFA-e.
Prošlog mjeseca, HAUSER je debitirao izvedbom nedavnog singla “Let’s Get Loud” za popularnu video seriju The GRAMMY “ReImagined At-Home”. GRAMMY‘s su oduševljeni "raskošnom, vatrenom" izvedbom i nazvali je "glamuroznom plesnom zabavom". U skladu s Hauserovom predanom namjerom da svojom glazbom stvori globalnu plesnu zabavu, njegov pogled na pjesmu "Let‘s Get Loud" još je jedan dokaz njegove svestrane umjetnosti.
Hauserov uspjeh je daleko veći od njegove stalno rastuće baze obožavatelja i nekoliko milijuna pratitelja na društvenim mrežama. S više od tri milijarde audio i video streamova, hrvatski je glazbenik fenomen kojemu cvjeta interakcija s publikom.
“Violončelo ima univerzalni jezik koji svatko može razumjeti”, potvrđuje. “Želim stvarati glazbu koja nas sve okuplja kako bismo proslavili dar glazbe i začin života!”.
Hausera ćemo imati priliku uživo vidjeti na koncertu 2CELLOS u zagrebačkoj Areni 19. rujna!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....