MIRO ČABRAJA

Mladi Zagrepčanin osvaja raznim talentima: ‘Bojao sam se kako prevesti silikonske grudi u Dubai...‘

Glumac, redatelj, influencer, radijski voditelj, pjevač, a piše i knjigu

Miro Čabraja

 Josip Moler/Cropix

U životu ne moram imati nikakve granice, mogu sve što želim - uzvratio je Miro Čabraja, 27-godišnji Zagrepčanin, na upit jesmo li nešto propustili nabrojiti od njegovih profesionalnih interesa. Jer Čabraja je i glumac, redatelj, influencer kojeg prati oko 200.000 ljudi, trenutno vrlo uspješan radijski voditelj na Drugom programu Hrvatskog radija, odnedavno i pjevač, a svojedobno je najavio i da piše knjigu. Šira javnost mogla ga je zamijetiti u manjim ulogama u serijama, a u kazalištu u ovogodišnjem hitu s Asimom Ugljenom "Baka ima dečka".

‘Odmori se...‘

"Trudim se raditi samo stvari koje me uistinu zanimaju i ispunjavaju. Kao akademski glumac mislim da je to skroz u redu i da je dio struke okušati se i u televizijskim i radijskim vodama, na društvenim mrežama, pa i kao pjevač. Glumcima je sve dopušteno! Plesati, pjevati, pisati, snimati se. To je sve dio struke", govori Čabraja. Ni sam ne zna gdje pronalazi energiju za sve to.

"Mislim da je tajna u tome što radim posao koji ne smatram poslom. Nikad ne izgovaram tu rečenicu idem na posao, jer mi je to jako čudno. Zadajem si određene ciljeve i mislim da je to u životu jako bitno! Radoholik sam i to je moja dijagnoza! Siguran sam! Što se stvaranja tiče i kreative, inspiraciju pronalazim u apsolutno svemu. Moje najluđe ideje uglavnom nastaju u avionu, jer je to jedino vrijeme kad nemam doticaj sa svijetom i internetom", otkriva. Upravo se vratio s jednog takvog putovanja, točnije Dubaija, koji naziva svojim drugim domom.

image

Miro Čabraja i Asim Ugljen

Fran Rubil I Teodor Kuzmić

"Volim taj grad i tamo sam jedno vrijeme gradio svoju priču. Nedavno smo kolega Asim Ugljen i ja izveli našu komediju ‘Baka ima dečka‘ u Dubaiju i skromno mogu reći, oduševili ekipu tamo! Ostali smo šest dana na odmoru, spojili ugodno s korisnim. S nama je bila i naša dramaturginja Dorotea Šušak. Osim što sam se bojao kako prevesti silikonske grudi potrebne za predstavu u Dubai, sve ostalo je prošlo u najboljem redu! Uživali smo u raznolikoj hrani... sve u svemu, uživali", opisuje Čabraja, koji je i vlasnik kazališta La La Land.

"Moja priča započinje u Zagrebačkom kazalištu mladih, i to u dramskom učilištu. Tu se rodila ljubav. Nakon toga upisujem srednju školu za arhitektonskog tehničara, gdje sam shvatio da to nije moj poziv i odlučujem se za glumu. Prvi glumački angažman imao sam još kao tinejdžer u seriji ‘Odmori se, zaslužio si‘, dobio tu čast poznavati i dijeliti kadar s velikanima hrvatskog glumišta kao što su Ivo Gregurević i Vera Zima. Sretan sam i zahvalan zbog tog iskustva. Kazalište pokrećem već na drugoj godini studija, iz nekog hira, i tu nastaje biznis. Jedna predstava za djecu promijenila je moj glumački put. Krećem u solo vode i stvaram vlastite predstave", objašnjava Čabraja, iza kojeg je već više od 2000 raznih izvedbi jer samo za prosinac posljednjih nekoliko godina dogovori i više od 70 izvedaba. I ove godine je tako. U prosincu se, dodaje, ne jede i ne spava.

Igrao se voditelja

Društvenim se mrežama, kao i velika većina današnjih influencera, počeo baviti za vrijeme pandemije, koja mu je u tom trenutku odnijela rad u kazalištu, ali donijela novo zanimanje, novi izvor prihoda. U posljednje vrijeme, kaže, uglavnom snima vlogove, lifestyle i putovanja jer se time najviše bavi, a dobar dio publike stekao je upravo duhovitim skečevima. Do njegova angažmana kao radijskog voditelja došlo je pak sasvim slučajno.

image

Zagrebačka špica

Josip Moler

"Jedan poziv bio je dovoljan da se upustim u novu pustolovinu. Pogotovo što sam i ja imao nešto ponuditi. Riječ je o autorskoj emisiji ‘Špica‘. Dobio sam priliku razraditi vlastitu ideju i na tome sam zahvalan. Još od malih nogu igrao sam se voditelja i vodio intervjue u četiri zida svoje sobe. Danas to radim uživo i moram priznati da guštam. Iako, nije lako, treba brusiti zanat i tome se i veselim. ‘Špica‘ je zabavni format u kojemu gostuju poznata lica, a progovaramo o raznim temama. Postigla je odlične rezultate i u mjesec dana na društvenim mrežama ostvarila 10,5 milijuna pregleda", ponosno ističe Miro Čabraja.

Malo Balkana

"U mreže se dosta dobro razumijem. Znam što prolazi, što ne prolazi. Pratim trendove. Ali da ćemo u samo mjesec dana imati 10,5 milijuna pregleda, nisam očekivao! Znao sam što radim i imao sam plan, ali uspjeh je uistinu velik i cijeli tim je ponosan", dodaje. Nedavno se upustio u novu avanturu, onu glazbenu, i prije dva tjedna izbacio svoju prvu pjesmu "Neženja", čiji je spot dosad pogledan 195.000 puta.

"Radim punom parom, pa sam se odlučio počastiti jednim projektom za vlastite gušte. Bome, skup je to sport, ali i zanimljiv. Još za vrijeme studiranja sam pjevao i zanima me ta cijela priča, taj proces je poseban. I glazba i snimanje spota i gluma, sve se to isprepliće u toj priči. ‘Neženja‘ je zabavna pjesma, satira, popraćena zanimljivim videospotom. Malo balkanskog, malo bolivudskog prizvuka, vizualno smo ostali u osamdesetima. Guštao sam radeći pjesmu i spot, i vjerujem da to nije kraj. Već sam odradio jedan sastanak i jako se veselim toj glazbenoj suradnji jer je riječ o uistinu velikoj balkanskoj zvijezdi", kaže svestrani umjetnik.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 19:41