Prema najnovijim podacima Poslovne Hrvatske, tvrtka DPR zadarske TV voditeljice Doris Pinčić (33) u 2021. ostvarila je ukupni godišnji prihod u iznosu od 1.493.661,00 kuna što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od 297.572,00 kuna u odnosu na 2020. godinu kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 1.196.089,00 kuna.
Tvrtka je tijekom posljednje dvije godine poslovala s dobiti, a u 2021. ostvarila je neto rezultat poslovanja u iznosu od 362.272,00 kuna dok je ostvarena neto marža iznosila 24,25 posto. U prošloj godini tvrtka nije povećavala niti smanjivala broj zaposlenih, a imala je dva zaposlenika, piše Slobodna Dalmacija.
Poslovni subjekt DPR osnovan je 2015. godine. DPR označava početna slova njezina imena i prezimena, kao i prezime njenog bivšeg supruga Borisa Rogoznice, s kojim je u braku dobila sina i kćer. Primarna djelatnost je proizvodnja filmova, videofilmova i televizijskog programa, a u njoj Pinčić godinama ostvaruje milijunske prihode.
Tvrtka je još uvijek prijavljena u Velikoj Mlaki kod Zagreba gdje je Pinčić nedavno prodala kuću u kojoj je živjela s Rogoznicom. Poznato je kako su kuću od 135.00 kvadratnih metara kupili bez kredita i u travnju ove godine prodali za 215 tisuća eura (1.618.041 kuna).
Voditeljica nikad nije javno govorila o razlozima zbog kojih se odlučila na prodaju pa je ostalo nepoznato je li to napravila zato što se možda preselila dečku Davoru Guberoviću (46) koji radi kao menadžer u jednom trgovačkom lancu ili zato što se jednom prilikom prijateljima požalila da je u medijima objavljeno gdje živi te poželjela nastaviti život na adresi koja neće biti poznata javnosti.
Osim honorarnog posla na HRT-u gdje je angažirana u emisiji ‘Dobro, jutro Hrvatska‘ i plaćena po emisiji (a vodi i druge projekte poput Dore i Splitskog festivala) voditeljica snima radijske i TV reklame za trgovačke lance, često posuđuje glas u animiranim filmovima, ima kulinarski blog ‘Kuhinja babe Eve‘, redovito na Instagramu reklamira razne proizvode, a također je i idejna autorica videomaterijala za kampanju Hrvatske Turističke zajednice ‘Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku‘. Za tu su kampanju iz HTZ svojedobno izdvojili 275 tisuća kuna.
- Smiješno mi je kad me pitaju otkud mi energija. Radije bih bila umorna i padala s nogu nego da potratim dan na ljenčarenje. Znala sam izgorjeti od posla, padala i u nesvijest, ali radije bih da sam izgorjela, nego bila trutina kad pogledam u prošlost. Da skratim, hoću živjeti život, rekla je prošle godine voditeljica za Jutarnji list.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....