Nakon što je prije pet godina bila zaštitno lice DeLighta, Bojana Gregorić Vejzović ponovno se prihvatila suradnje s tim popularnim domaćim modnim brendom dizajnera i stilista Ivana Friščića. Ovog puta poznata zagrebačka glumica bila je model za vladare gradskih ulica u zimskom periodu - kapute. Nova DeLightova zimska kolekcija sastavljena je od najfinijih tkanina poput vune, kašmira, alpake, angore i mohera. Linija se bazira na kaputima koji ove sezone dolaze u neutralnijim tonovima - boja devine dlake, bakrena, crna, tamno siva i nekoliko nijansi iz beige spektra boja, nijanse koje garantiraju dugotrajnost bez obzira na trendove.
U sedam godina ovaj modni se brend uspio na tržištu prometnuti u apsolutnog lidera kada je riječ o ženskim kaputima i odijelima. Svaki komad je pažljivo izrađen s ciljem da izdrži zub vremena, kako u kvaliteti tkanine i izrade, tako i u pogledu stila i dizajna. Misao vodilja kreativnog direktora brenda Ivana Friščića oduvijek je bila da se njegovi odjevni komadi trebaju i mogu prenositi s generacije na generaciju i da poštuju svoju primarnu funkciju - ustinu griju.
Zaštitno lice zimske kolekcije Bojana Gregorić Vejzović zbog ove je kampanje na jedan dan postala je i plavuša i crnka, a obje joj ‘uloge‘, čak je malo reći, pristaju senzacionalno.
- Ovo nije moja prva suradnja s DeLightom, prije pet godina već sam bila njihovo zaštitno lice. Tada sam prvi put osjetila kvalitetu njihovih odijela, a sad sam se osjećala kao kraljica u njihovim kaputima. Osim na snimanju poput ovoga, rado DeLight nosim i u privatnim prilikama jer u odjeći s njihovim potpisom osjećam se doista odlično - izjavila je Bojana. Upravo je Gradsko kazalište Gavella, prirodno okruženje glumačke zvijezde, poslužilo kao savršena kulisa za predivnu modnu priču u režiji dokazanih profesionalaca, predvođenima fotografkinjom Majom Kljaić, dok je styling djelo Slađane Divjak, za dizajn kose bila je zadužena Milena Maršić, kreativna direktorica frizerskog salona Glamour, a make up potpisuje vizažist Marko Tolić.
Dio nove kolekcije, uz kapute, čine i vječni klasici brenda DeLight; crno šljokičasto odijelo i smoking te novitet - haljina Roksanda.
- Prilikom kreiranja kolekcije i donošenja finalne odluke oko toga koji će komadi ući u istu te biti proizvedeni u serijama, uvijek se vodim ženom koja će taj isti komad nositi. Zamišljam kako će se moje klijentice osjećati u odjeći koju kreiram za njih, ali istovremeno razmišljam i o okolnostima koje nas okružuju. Zimska sezona je, primjerice, inspiraciju dobila upravo u bojama jeseni s naglaskom na smeđe i bakrene tonove. Također, ponekad se kolekcije nadovezuju, što s ovom nije slučaj; jesen je bila šarena i razigrana, a zima joj je sušta suprotnost, smirena i topla, a istovremeno neutralna. Želio sam ove sezone stvoriti kapute koji će sa svih aspekata trajati godinama i prenositi se s koljena na koljeno, kako u kroju, tako i u boji i kvaliteti tkanine. Ipak je predivan beige kaput onaj odjevni komad koji traje vječno, zar ne? - kazao je Ivan Friščić, kreativni direktor modnog brenda DeLight.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....