Slavonija najbolja destinacija ruralnog turizma, Rujana Bušić Srpak najbolja djelatnica u sustavu turističkih zajednica

U Slavoniju stigla prestižna priznanja s ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma u Šibeniku, Vukovar i Pjenušavi srijemski doručak finalisti u svojim kategorijama

promo

Na Danima hrvatskog turizma (DHT), u Šibeniku, tradicionalno najvećem skupu turističkih djelatnika u Hrvatskoj, nagrada za najuspješniju destinaciju ruralnog turizma pripala je Slavoniji. Za svoj ju je predani rad na promociji turizma u destinaciji dobio Klaster "Slavonija", udruženje regionalnih turističkih zajednica svih pet slavonskih županija: Vukovarsko-srijemske, Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Požeško-slavonske i Virovitičko-podravske.

Čovjek – ključ uspjeha u turizmu

Istodobno, voditeljici Klastera "Slavonija" i dugogodišnjoj direktorici Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, Rujani Bušić Srpak, na DHT-u je pripala prestižna nagrada "Čovjek ključ uspjeha u turizmu", u kategoriji za najboljeg djelatnika u sustavu turističkih zajednica.

image

promo

„Nas pet intenzivno radimo na promociji cijele Slavonije paralelno radeći i na promociji destinacija u svojoj županiji. Jako mi je drago što je struka prepoznala i nagradila naš trud. Ovo je nagrada za sve nas“, rekla je direktorica Bušić Srpak.

Sukladno sporazumu o projektnoj suradnji Klaster "Slavonija" provodi zajedničke aktivnosti od 2019., a suradnja na promociji destinacije i razvijanju turističkog proizvoda traje više od deset godina.

Jedinstvena promocija destinacije

Voditeljica Klastera Rujana Bušić Srpak kroz godine predanog rada svojim je odgovornim i profesionalnim pristupom poslu dokazala kako se nekoć nerazvijeno turističko područje može transformirati u poželjnu destinaciju. Novi sadržaji i ponuda koje je uvela podigli su razinu prepoznatljivosti ne samo njezine Vukovarsko-srijemske županije već i cijele Slavonije.

Rujana Bušić Srpak je od 2020. i predsjednica Savjeta projekta Okusi hrvatske tradicije. Bila je i koordinatorica jedinstvenog brendiranja svih riječnih pristaništa u Republici Hrvatskoj - na Dunavu, Dravi i Savi – i tim je projektom osnažila turistička prepoznatljivost srednjoeuropske i podunavske Hrvatske. A promotivnom kampanjom TZ Vukovarsko-srijemske županije „Mijenjamo doživljaj slobode, sreće, umjetnosti i ljepote“ odaslala je jasnu poruka o destinaciji na istoku Hrvatske koja će svakoga gosta očarati ljepotom i ponudom.

Na Danima hrvatskog turizma u kategoriji kontinentalne destinacije gradskog turizma u finale je ušao i Vukovar, dok je među jedinstvenim gastronomskim doživljajima godine bio i "Pjenušavi srijemski doručak".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 09:24