promo

Odgovorno druženje uz Heineken® kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni

Heineken promo

„Back to the Bars“ naziv je nove Heinekenove® oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni.

Globalnom kampanjom, koja ujedinjuje sve zemlje u kojima se pije Heineken®, ovaj poznati pivski brend nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije koronavirusa. Situacije na koje smo navikli, poput djeljenja hrane ili prisnog pozdravljanja, moramo na neko vrijeme zaboraviti no, omiljeno je pivo uvijek tu i spaja nas u druženju.

Zanimljiv i aktualan reklamni spot najinternacionalnijeg pivskog brenda na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka te ih istovremeno uklapa u život u „novom normalnom“. Poruke o odgovornom druženju viđat će se i u drugim oglasnim formatima te na društvenim mrežama. Uz to, Heineken® će u partnerskim kafićima i barovima raznim komunikacijskim materijalima podsjećati goste na pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka, a sve kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.

„Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja s prijateljima i obitelji, za opuštanje i uživanje, te su uistinu neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva. Da bi zaista mogli nastaviti uživati i održati ih otvorenima, svi se trebamo pridržavati pravila odgovornog ponašanja i druženja. Heineken® i na globalnoj i na lokalnoj razini ulaže iznimne napore da pomogne svojim partnerima kako bi nastavili raditi te kako bi potrošači i dalje mogli bezbrižno uživati u svom omiljenom pivu“, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u HEINEKEN Hrvatska.

image
Filip Rabuzin, direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska
Foto: Saša Ćetković

Ovo je tek jedna od aktivnosti kojima kompanija HEINEKEN Hrvatska u ovo izazovno vrijeme nastoji pomoći ugostiteljima u Hrvatskoj. Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje HEINEKENA Hrvatska, dodala je: „Trudimo se pružiti podršku našim partnerima na različite načine. Završetak lockdowna i povratak u kafiće i barove proslavili smo zajedno time što je svaki ugostitelj partner HEINEKENA Hrvatska dobio na poklon besplatnu novu bačvu ili gajbu mnogima omiljenog piva. Educirali smo prodajne predstavnike kako bi se mogli prilagoditi novim uvjetima rada na terenu i svojim znanjem pomoći ugostiteljima. Na svojoj web stranici donosimo razne korisne savjete, preporuke i informacije važne ugostiteljima u vrijeme pandemije, primjerice, kako održavati higijenu u lokalu, kako bolje rukovati opremom pa sve do toga kako digitalizirati poslovanje. S našim partnerom Raiffeisenbank Hrvatska dogovorili smo posebno niske naknade za korištenje POS uređaja, kako bi ugostitelji mogli unaprijediti i ubrzati plaćanja. Uskoro planiramo osigurati još neka rješenja koja će im uvelike pomoći u podizanju razine kvalitete rada i boljem kontaktu s gostima.“

image
Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje HEINEKENA Hrvatska
Foto: Saša Ćetković
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 08:01