Pobjednici BalCannesa, regionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se natječu agencije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 20. travnja u večernjim satima u glavnoj dvorani Dana komunikacija, koji su okupili kremu regionalne kreativnosti u Rovinju. Grand Prix osvojili su Pioniri Communications i Metalac za projekt Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano. Titula najbolje agencije pet zemalja BalCannesa pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a najboljim oglašivačima proglašeni su Radgonske gorice i The Fun&Fit Company! Posebna nagrada Editor‘s Pick Award, u selekciji predstavnika strukovnih medija iz regije, otišla je u ruke Radgonskih gorica i agencije Bruketa&Žinić&Grey za projekt Untouched By Light.
Na BalCannesu, koji se ove godine prvi put održao na Danima komunikacija i ostvario je najveći rast natjecanja u povijesti, okupivši najbolje od kreativnosti u pet zemalja regije, agencije su se mogle natjecati u nizu kategorija tržišnog poslovanja, a za svoje su projekte unutar kategorija mogle osvojiti brončane, srebrne i zlatne nagrade. U nastavku pronađite popis dobitnika.
U kategoriji Food dobitnici su zlatne nagrade:
· The Fun&Fit Company i Why Not za projekt Literally for peanuts.
Zlatno priznanje u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:
· Radgonske gorice i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Untouched by Light.
Zlatni su u kategoriji Non-alcoholic Beverages:
· Franck i Imago Ogilvy s projektom Beestro.
Zlatnu nagradu u kategoriji Finance and Insurance osvojili su:
· Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Brigometar.
Kategorija Retail donijela je zlatnu nagradu:
· Lesnini MMS i Futuri DDB za projekt The Sweds.
U kategoriji Health and Pharmacy zlato su osvojili:
· JADRAN – GALENSKI LABORATORIJ i UTORAK za projekt ŠTA TO STAVLJAŠ U NOS.
Zlatno priznanje u kategoriji Household osvojili su:
· Metalac i Pioniri Communications s projektom Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano.
Zlatni su u kategoriji Fashion and Beauty:
· Varteks i Señor za projekt Otkrij Varteks.
Zlatnu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:
· Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom 100% COVID FREE Journey.
U kategoriji Corporate Communications zlato su osvojili:
· The Fun&Fit Company i Why Not za projekt Literally for peanuts.
Zlatno priznanje u kategoriji Miscellaneous osvojili su:
· Polovni automobili i Friday Finally s projektom 18+ godina sa vama! Polovni automobili.
Zlatni su u kategoriji Social Responsibility:
· Helem nejse i Via Media s projektom Vote (Glas).
U kategoriji Telekomunikacijske usluge nije bilo dobitnika zlatne nagrade.
Dobitnici su srebrne nagrade u kategoriji Food:
· Burek Olimpija i Agencija 101 s projektom IN CHARGE DURING THE NIGHT.
Srebrnu nagradu u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:
· Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekt Domoljubna Žuja.
Srebro su u kategoriji Non-alcoholic Beverages osvojili:
· Pipi i Imago Ogilvy s projektom #volitePipi.
Srebrni su u kategoriji Telecommunications:
· A1 Srbija i Leo Burnett Beograd za projekt Srećna mi NovA1.
U kategoriji Finance and Insurance srebro su osvojili:
· Zagrebačka banka i Señor za projekt #Prviput.
U kategoriji Retail srebrna nagrada pripala je:
· Konzumu i ZOO agenciji za projekt Poziv Djeda Božićnjaka.
Srebrno priznanje u kategoriji Health and Pharmacy osvojili su:
· JGL, brand Vizol S i Señor s projektom Oči ti šalju signale?
U kategoriji Household srebro su dobili:
· IKEA i BBDO Zagreb i projekt (NE)SIGURAN DOM.
U kategoriji Fashion and Beauty srebrnim su se odličjem okitili:
· Triple Jump i Ovation BBDO za projekt Converse – Rečnik nove stvarnosti.
Srebrnu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:
· Slovenian Tourist Bord i Pristop Media za projekt Twitter Amplify – Tour de France campaign.
U kategoriji Corporate Communications srebro su osvojili:
· Weiner osiguranje VIG i MITA Group za projekt Wiener osiguranje VIG na Sarajevo Film Festivalu.
U kategoriji Social Responsibility srebro su dobili sljedeći projekti:
· CESI i Señor za projekt Nije u redu u uredu
· WWF Adria i Communis za projekt Villa „Wilderness“.
U kategoriji Miscellaneous nije bilo dobitnika srebrne statue.
Dobitnici brončane medalje za kategoriju Food jesu:
· Kraš i Sonda Studio za projekt Čvarak Dorina.
Brončanu nagradu u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:
· Pivara Skopje i Publicis Skopje s projektom Smooth ON.
U kategoriji Non-alcoholic Beverages broncu su osvojili:
· Studena i Imago Ogilvy s projektom GUC GUC.
U kategoriji Telecommunications dobitnici bronce su:
· A1 Srbija i Leo Burnett Beograd za projekt Seniori – Imam minut.
Brončanu nagradu u kategoriji Finance and Insurance osvojili su:
· LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Pavle Pauq predstavlja LAQO.
Kategorija Retail donijela je brončanu nagradu:
· Konzumu i ZOO agenciji za projekt Jedna manje.
U kategoriji Health and Pharmacy broncu su osvojili:
· Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Brigometar.
Brončano priznanje u kategoriji Household osvojili su:
· Saponia i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Bili billboard.
Brončanu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:
· Beogradska filharmonija i McCann Beograd s projektom Muzika svuda.
Brončani su u kategoriji Social Responsibility:
· Franck i Imago Ogilvy s projektom Beestro.
U kategorijama Fashion and Beauty, Corporate Communications i Miscellaneous nije bilo dobitnika brončanih nagrada.
Odgovorni za ovu selekciju najboljih s BalCannesa, članovi su žirija iz redova agencija, oglašivača i medija iz regije u sljedećem sastavu. Oglašivačke redove predstavljali su: Petra Čadež (Atlantic Grupa, Slovenija), Jelena Čađenović (A1 Srbija, Srbija), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union, Slovenija), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom, Bosna i Hercegovina), Dijana Matić (Violeta, Bosna i Hercegovina), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Sjeverna Makedonija), Bojana Nenadović (Coca-Cola HBC, Srbija), Alina Radusin (Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Hrvatska) i Zvonimir Seki (Franck, Hrvatska).
Ovi stručnjaci iz redova agencija također su odlučivali o najboljima: Luka Bajs (SHIFT, Slovenija), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, BIH), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO, Srbija), Sašo Pešev (New Moment Skopje, Sjeverna Makedonija), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Dejan Spirkoski (Saatchi & Saatchi, Sjeverna Makedonija), Dejan Šijuk (Aquarius Banja Luka, BIH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).
Posebnu nagradu BalCannes Editor’s Pick Award dodijelio je žiri u sljedećem sastavu: Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, Bosna i Hercegovina), Boris Eftimofski (Marketing 365, Sjeverna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih kreativnih projekata diljem regije, a slavlje se nastavilo i u neformalnijem tonu. Nakon prve večeri, uslijedit će dodjele nagrada IdejaX te Young Lions Croatia powered by Elan u petak te MIXX i Effie Awards Croatia u subotu.
Više informacija potražite na www.danikomunikacija.com.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Odlične ocjene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. Uz poziv organizatora da postanete dijelom nove generacije domaćih predvodnika industrije, više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te e kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....