Svjedoci govore da je izgledala stvarno, kao da bi je mogli čak i dohvatiti i otpiti par gutljaja. Vrtjela se na najvećem outdoor ekranu, svijetlila, mamila, podsjećala na taj omiljeni okus, omiljeni feeling. Ali, prisjetimo se kako je band Imagination ne baš tako davne 1982. godine pjevao: „Never let your feelings get you down, open up your eyes and look around – it's just an illusion.“ Ili u prijevodu: nikad ne dopustite da vas svladaju osjećaji, otvorite oči i pogledajte oko sebe – to je samo iluzija.
Prva 3D anamorfna iluzija kreirana je ovih dana na najvećem GO2Digital outdoor ekranu koji se nalazi u srcu Novog Zagreba: u sklopu zimske kampanje „Među svojima“ branda Karlovačko, zasvijetlila je najveća ikad boca Karlovačkog piva. Ovo je ujedno i prva 3D screen illusion kampanja u regiji, aktivirana ekskluzivno za klijenta HEINEKEN Hrvatska.
„Proširili smo mogućnosti naših ekrana i dodali novu dimenziju, uz pomoć anamorfne iluzije, kreirajući prvu ovakvu izvedbu u regiji“, ovom je prilikom izjavio Dario Belić, Art direktor tvrtke GO2Digital.
Osim 3D izvedbe na najvećem outdoor ekranu u Hrvatskoj, najbitniji elementi kampanje korišteni su i na ostalim najfrekventnijim lokacijama GO2Digital mreže. Zavrtjele su se zeleno-crvene boce, zasvijetlile su poput božićnih ukrasa, podsjetile na najljepše doba godine. I zato znajte: ako vam se u zadnje vrijeme pred očima učestalo vrtjela boca omiljenog hrvatskog piva, niste poludjeli. Ugledali ste jednu od mnoštva boca Karlovačkog, a to je dobar znak – znak da ste među svojima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....