Europsko istraživanje brandova koje se smatra mjerilom za cijelu europsku outlet industriju, a temeljeno na ekonomskoj uspješnosti njihovih trgovina smještenih u outlet centrima, objavilo je izvještaj o najboljima u industriji
Zagreb, [17.6.2024.] – U izvješću Outlet Centre Performance Report za 2023. godinu, u kojem su ocijenjeni poslovni rezultati i zadovoljstvo zakupaca poslovanjem u outlet centrima diljem Europe, Designer Outlet Croatia svrstao se u vrh najboljih outlet centara u Europi. Ovo priznanje dodatno potvrđuje uspješno poslovanje centra, kontinuirani trud za postizanjem vrhunskog iskustva kupovine i visoke razine usluge, što je prepoznato od strane brandova te doprinosi stvaranju snažnih poslovnih veza i osnaživanju pozicije outleta u Europi.
“Vrlo smo zadovoljni učinkom našeg portfelja diljem Europe, što je dokaz uspjeha našeg pristupa. Tijekom godina brzo smo se prilagođavali tržišnim fluktuacijama te smo pokazali otpornost i profitabilnost outlet sektora. U dobroj smo poziciji za navigaciju izazova i prilika koje dolaze s optimizmom i odlučnošću”, izjavio je Thomas Reichenauer, suosnivač i izvršni direktor tvrtke ROS Retail Outlet Shopping.
Izvanredni poslovni rezultati
Od samog otvorenja, Designer Outlet Croatia bilježi kontinuirani rast, a u usporedbi s 2023. godinom, prodaja je u drugom kvartalu 2024. godine porasla za 10%. Ovaj uspjeh nije samo rezultat povećanog interesa kupaca, već i strateških proširenja i otvaranja novih trgovina tijekom 2023. i 2024. godine.
Tijekom 2023. godine, otvaranje trgovina poput Pume, Lacoste i Guess Accessories, kao i proširenje Europe 92, dodatno su pridonijeli ovom rastu. Skechers je u travnju 2024. godine postao najveći outlet store u regiji, dok je outlet od nedavno bogatiji za još veći Calvin Klein i novi talijanski brand Elmas Phil, što dodatno potvrđuje privlačnost Designer Outleta Croatia među poznatim svjetskim brandovima. Tommy Hilfiger i Hugo Boss proširit će svoje trgovine u drugoj polovici 2024. godine, pa će tako Hugo Boss postati najveća trgovina tog branda u cijeloj regiji.
Designer Outlet Croatia uspješno se nosi s izazovima neradnih nedjelja i praznika. Dok se tržište suočava s negativnim posljedicama novog zakonskog okvira, Designer Outlet Croatia uspješno je preusmjerio posjećenost na druge dane, prvenstveno na ponedjeljak, petak i subotu. Unatoč više od 20 neradnih dana, u prvih pet mjeseci ove godine zabilježen je isti broj posjetitelja kao i u istom razdoblju prošle godine. Analizom strukture posjetitelja uočava se najveći porast dolazaka kupaca iz susjednih zemalja, posebno iz Srbije i Bosne i Hercegovine.
Planovi za budućnost: novi prodajni kvadrati, zelena oaza i dolazak još više poznatih brandova
Za jesen 2025. godine planirano je proširenje Designer Outleta Croatia za dodatnih 6.000 m², čime će se otvoriti tridesetak novih trgovina i INGKA retail park na 12.000 m² s desetak trgovina, nakon čega će njegova ukupna površina iznositi 25 tisuća četvornih metara te biti „teška“ 88 milijuna eura. Ovim pothvatom predviđeno je i uređenje 28 tisuća četvornih metara zelene površine, a u sedam novih zgrada predviđen je prostor za 48 trgovina s poznatim modnim brandovima. Predviđeno proširenje dodatno će obogatiti ponudu u segmentima robe široke potrošnje, kozmetike i namještaja, pružajući jedinstveno shopping iskustvo, a zasigurno će pridonijeti i zapošljavanju domaćeg kadra iz okolice, čime će centar dodatno unaprijediti odnose s lokalnom zajednicom.
"Designer Outlet Croatia prepoznat je kao jedan od 20% najuspješnijih outlet centara u Europi prema izvješću Outlet Centre Performance Report za 2023. Ovo priznanje potvrđuje našu predanost izvrsnosti i kontinuiranom rastu. Konstantni porast prodaje rezultat je strateških proširenja, dovođenja internacionalnih brandova te fokusa na održivo poslovanje. Dodatna ulaganja jasno ukazuju na to da Designer Outlet Croatia ne samo da prati, već i aktivno potiče rast i razvoj tržišta, osiguravajući svojim posjetiteljima raznoliku i visokokvalitetnu ponudu", izjavio je Nikola Grđan, direktor centra.
Održivi razvoj kao prioritet u poslovanju
Osim ulaganja u raznoliku ponudu brandova i dodatne sadržaje, Designer Outlet Croatia brine o održivom razvoju te vraćanju zajednici u kojoj djeluje. Svjestan važnosti očuvanja ekologije, djeluje kroz kontinuiranu težnju za postizanjem visokih standarda održivog projektiranja, iskustva kupnje i ekološki osviještene mode. Designer Outlet Croatia nositelj je međunarodnog BREEM certifikata za zelenu izgradnju, s ocjenom Excellent 72.1% za usvajanje visokih standarda brige o okolišu kroz energetsku učinkovitost, racionalnu upotrebu vode i gradnju od ekoloških materijala.
Centar je implementirao tehnologiju LED rasvjete koja omogućava bolju energetsku učinkovitost, posjetiteljima je osigurano 12 punionica za električne automobile, na krovovima centra instalirana je elektrana sa solarnim panelima, te je cijeli centar prekriven zelenim površinama koje su zaštićena oaza za lokalni ekosustav, ptice, kukce i mnoge vrste biljaka. Osim toga, Designer Outlet Croatia sudjeluje u prvom programu kompenzacije emisija ugljičnog dioksida i neutralizacije ugljičnog otiska sadnjom stabala u Hrvatskoj, CO2MPENSATING BY PLANTING.
Kako bi potaknuli svoje posjetitelje na ekološki održivo ponašanje, u centru je postavljen Drop Box za recikliranje stare odjeće, a posjetitelje koji recikliraju nagrađuju s dodatnim popustima. Osim toga, Designer Outlet Croatia nastoji uključiti i najmlađe posjetitelje u svoje eko aktivacije kroz razne ekološke radionice i projekte.
Nagrade i priznanja
Uspješnost u poslovanju te mnoge inicijative potvrđene su i priznanjima koja Designer Outlet Croatia kontinuirano dobiva, a posebno se ističu plasman u finale na MAPIC Awards 2018., dok je Native Advertising Institut 2022. godine nagradio inovativni marketinški pristup i proglasio kampanju "Nosim kulturu" srebrom u kategoriji "Best Native Advertising User Activation Campaign" te broncom u kategoriji "Most Creative Native Advertising Campaign". U 2023. godini centar je osvojio Austrian Green Planet Building® Award (AGPB) za održivu gradnju od strane austrijskog Saveznog ministarstva za klimu, okoliš, energiju, mobilnost, inovacije i tehnologiju te austrijske Savezne gospodarske komore, a kojom se nagrađuje energetska učinkovitost i opskrba obnovljivom energijom unutar sektora građevine i industrije nekretnina u međunarodnom okruženju.
Jedinstvena shopping destinacija
Designer Outlet Croatia otvoren je 2018. godine i nudi više od 100 modnih i lifestyle brandova kao što su Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Lacoste, Ted Baker, Guess, Adidas, Puma i Converse, s popustima od 30-70% tijekom cijele godine. Smješten na jugoistoku Zagreba, centar je povezan s robnom kućom IKEA koja godišnje privlači 2 milijuna posjetitelja.
Primarni projekt izgradnje ovog premium outleta u poslovnoj zoni Rugvica bio je vrijedan 33 milijuna eura, a njegova realizacija je spoj snaga kompanija INGKA Centers, MUTSCHLER Group te ROS Retail Outlet Shopping. ROS Retail Outlet Shopping, sa sjedištem u Beču, jedna je od vodećih konzultantskih tvrtki specijaliziranih za nekretnine i upravljanje centrima u Designer Outlet segmentu te inovativnim shopping konceptima diljem Europe. Osnovali su je Thomas Reichenauer i Gerhard Graf 2011. godine, obojica priznati stručnjaci u industriji s dugogodišnjim iskustvom i znanjem na europskom outlet tržištu. Tvrtka ROS upravlja s 12 projekata diljem Europe, uključujući Designer Outlet Croatia, a ističe se inovativnim marketinškim pristupima i visokim standardima maloprodaje i usluga te je svrstana među deset vodećih outlet operatora u Europi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....