Accor nastavlja s proširivanjem svojeg portfelja u Hrvatskoj i cijeloj regiji. Zahvaljujući partnerstvu s društvom Split Peninsula Properties d.o.o. i razvojnim timom društva MPPD d.o.o., grupacija će plasirati još jedan vrhunski brend u omiljenom turističkom odredištu – gradu Splitu. Novi hotel Mövenpick Split imat će 156 izvrsnih i udobnih soba s pogledom na more, dva restorana i spa centar te inovativan radni prostor i objekt za održavanje konferencija. Hotel će imati i 110 podzemnih i nadzemnih parkirališnih mjesta uz velik broj postaja za punjenje električnih vozila. Najsjajniji biseri hotela Mövenpick Split bit će jedinstveni restoran na krovu, lounge prostor i terasa s infinity bazenom. Kao prvi takav prostor u Splitu i Dalmaciji, taj će kompleks nesumnjivo postati omiljeno mjesto za goste koji žele uživati u najukusnijoj mediteranskoj hrani u opuštenoj atmosferi uz vrhunski dizajn. Radi se o istinski svestranoj destinaciji dostupnoj u svakom trenutku koja će oduševiti ne samo goste hotela, već i domaće goste i turiste koji dođu u Split. Mövenpick Split svoja će vrata otvoriti u drugom tromjesečju 2023. na plaži Žnjan, jednoj od najpoznatijih splitskih lokacija.
Izuzetno smo sretni što možemo predstaviti još jedan hotel na jednoj od najprestižnijih lokacija u Dalmaciji i na taj način osnažiti svoj portfelj u segmentu sadržaja za slobodno vrijeme u regiji. Mövenpick nastavlja bilježiti snažan rast u cijeloj istočnoj Europi zahvaljujući kontinuiranom širenju svoje ponude odmarališta i vrhunskih sadržaja za slobodno vrijeme. Jedinstvena priča i veličanstven dizajn kompleksa Mövenpick Split pozivat će goste na opuštanje i uživanje na savršenoj mediteranskoj lokaciji. Accor hoteli poznati su po vrhunskom iskustvu odmora i osobnom pristupu svakom gostu te se veselimo gostima 2023. – istaknuo je Dilek Sezer, direktor razvoja grupacije Accor za jugoistočnu Europu.
DIZAJN SVJETSKOG RANGA
Projekt za novi hotel Mövenpick Split izradio je domaći nagrađivani arhitekt Alan Pleština iz studija Pulsar Arhitektura u suradnji s Accorovim timom za dizajn i tehničke usluge. Pleština je autor nekih od najuspješnijih projekata realiziranih u Hrvatskoj, uključujući projekte za kompleks trgovačkog centra Arena i sportske dvorane Arena Zagreb, koji su osvojili međunarodne nagrade za dizajn. Hotel je moderan, ali istovremeno odiše luksuzom i pristupačnošću te predstavlja savršen dizajn inspiriran živahnim prostorom splitskog Pazara.
Kad je riječ o dizajnu krova, Mövenpick Split udružio je snage s međunarodno poznatom i nagrađivanom dizajnericom interijera Kristinom Zanić iz Dubaija, koja je stekla iskustvo u kreiranju prostora u vodećim turističkim destinacijama diljem svijeta. Kristina i tim kreirali su cjelodnevno iskustvo s naglaskom na dizajn, u okviru kojega će hotel moći ponuditi najbolje od zdrave mediteranske kuhinje. Bogate boje s obale i nadahnuće koje se crpi iz poznatog dalmatinskog zalaska sunca glavne su karakteristike restorana i bara koji je jedinstven u regiji. Nema sumnje da će to postati „IT” mjesto u Splitu u godinama koje su pred nama.
Partnerstvo s Accorom izvrsno se uklapa u našu viziju i filozofiju stvaranja ugodnih, ekskluzivnih mjesta za goste hotela i lokalnu zajednicu. S ponosom donosimo jedan takav vrhunski brand u Split i cijelu Dalmaciju. S naglaskom na hranu i piće, vrhunsko iskustvo za goste i bogat portfelj usluga, sigurni smo da će Mövenpick Split osvojiti svačije simpatije – dodao je Andrija Antić u ime društava SPP i MPPD d.o.o.
MÖVENPICK STVARA NOVE TRENDOVE
Društvo Mövenpick osnovano je 1973. u Švicarskoj te upravlja rastućim portfeljem s više od 90 hotela u 25 zemalja. Društvo Mövenpick Hotels & Resorts poznato je diljem svijeta po stvaranju trajnih uspomena jer uobičajene stvari radi na neuobičajen način. Hoteli s pet zvjezdica smješteni su u gradskim središtima i vrhunskim odmaralištima i svojim gostima pružaju vrhunsko iskustvo opuštanja. Društvo Mövenpick zna da male geste čine veliku razliku. Bilo da se radi o uživanju u čokoladi svakog popodneva, prilagođenoj tehnologiji spavanja koja osigurava odmor tijekom noći ili posebno osmišljenim zabavnim i zdravim jelovnicima za djecu, Mövenpick stvara prijateljsko i ugodno okruženje. Brand je također poznat po svojoj predanosti zaštiti okoliša i predlaganju rješenja koja promiču ekologiju. Međunarodni certifikacijski sustav Green Globe prepoznao je Mövenpick kao globalnog lidera u održivosti ugostiteljstva.
U sjevernoj Europi, koja trenutačno obuhvaća 31 državu (uključujući Njemačku, Austriju, Švicarsku, zemlje Beneluksa, Ujedinjeno Kraljevstvo, istočnu Europu i Rusiju), društvo Mövenpick u ovom trenutku provodi ukupno 12 projekata. Brand smatra da Njemačka, zemlje Beneluksa i istočna Europa imaju posebno snažan potencijal. Mövenpick stvara u istočnoj Europi nastavlja bilježiti snažan razvoj s naglaskom na proširenje odmarališta uslijed procvata tržišta slobodnog vremena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....