Šampion turizma

U gradu sada boravi tek 4% lanjskog broja turista, a ni najave za lipanj nisu obećavajuće

Evo kakva je trenutna situacija u Maistri, najvećoj hotelijerskoj-turističkoj kući Rovinja
Rovinj
 Airbnb

U odnosu na isti lani kada je u Rovinju boravilo 9.929 gostiju, ovih ih je dana u gradu 432, ili, bolje rečeno, tek četiri posto od lanjskog broja. Kako doznajemo, najveći je broj domaćih gostiju koji čine oko 35 posto, deset posto su susjedi Slovenci, a po brojnosti slijede Austrijanci, Nijemci…

- Od ovog vikenda očekujemo porast broja gostiju, međutim, ništa se značajnije neće dogoditi do sredine lipnja, odnosno do trenutka dok ostale zemlje ne ukinu restrikcije i promijene uvjete izlaska, odnosno ulaska u svoje matične zemlje, smatra direktorica Turističke zajednice grada Rovinja Odete Sapač.

Kako piše Glas Istre, Rovinj bi u konačnici mogao ostvariti 35 posto lanjskog prometa što je, kako razmišljaju u rovinjskom TZ-u, i realno za očekivati s obzirom na (ne)prilike u kojima svi danas živimo. U Turističkoj zajednici blagi optimizam temelje na velikom interesu gostiju.

- Doslovno smo zatrpani upitima i pozivima gostiju koje zanima baš sve, od mogućnosti dolazaka, uvjeta boravka do vremenskih prilika. Upiti se uglavnom odnose na srpanj i kolovoz. Na sve se upite promptno odgovara, a najnoviji podaci se ažuriraju i objavljuju na našoj internetskoj stranici, kaže Sapač koja procjenjuje da bi Rovinj ove godine mogao realizirati oko 1,5 milijun noćenja.

U Maistri, najvećoj hotelijerskoj-turističkoj kući Rovinja organiziraju poslovanje primjereno novonastalim okolnostima, piše Glas Istre.

- Dinamika otvaranja preostalog dijela našeg portfelja ovisit će o potražnji. U ovom trenutku bilježimo upite i rezervacije gostiju za drugu polovicu godine, i to najviše s nama najbližih tržišta, kaže Vanja Mohorović, Maistrina stručna suradnica za odnose s javnošću.

- Koristimo ovo vrijeme za unapređenje usluge i ponude koja će biti atraktivna gostima u nadolazećem razdoblju te su naše marketinške i prodajne aktivnosti usmjerene na otvaranje novih kanala prodaje te zahvaćanje i nekih drugih tržišnih segmenata. Svakodnevno provodimo treninge i edukacije zaposlenika hotela gdje ih upoznajemo s protokolima čišćenja i održavanja higijene. Postrožili smo već ionako visoke standarde rukovanja hranom te povećali učestalost čišćenja i dezinfekcije, osobito javnih prostora s naglaskom na površine koje se često dodiruju, kazala je Mohorović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 00:24