Svi su sada na TikToku i postaje stvarno teško ignorirati ovu platformu. Svakodnevno obični ljudi bez gotovo ikakvih pratitelja pukom srećom postaju viralni. Na ovoj platformi lakše je steći angažman i pratitelje s novim računom nego na bilo kojoj drugoj društvenoj mreži. Ako tražite sveobuhvatnu društvenu mrežu koja služi ljudima svih dobnih skupina, TikTok je pravi put.
Iako TikTok možda zvuči kao platforma namijenjena isključivo mladima, TikTok zapravo okuplja milijune TikTok kreatora iz različitih dobnih skupina i niša. Fascinantno je da čak preko 10% korisnika TikToka pripada dobnoj skupini starijoj od 50 godina, a mnogi od njih su uspjeli izgraditi značajnu karijeru na TikToku, čak i u penziji.
Jedan od zabavnijih profila na TikToka je Cool Grandpa koji ima preko 9 milijuna pratitelja, a svoje pratitelje zabavlja brojnim skečevima s kojima se sve generacije mogu vrlo lako povezati.
Kao što se može primijetiti Cool Granpa uživa u svom penzionerskom životu i zabavlja svoje pratitelje. Jednostavnost stjecanja angažmana i sljedbenika na TikToku čini ga privlačnom platformom za sve generacije. Bez obzira na to koliko je stara vaša ciljana publika, TikTok nudi jedinstvenu priliku za širenje svog glasa i povezivanje s publikom na globalnoj razini.
Nostalgija je još jedan ključni element koji čini TikTok tako privlačnim za širu publiku. Stare melodije prije će postati viralne, nego one novije. To je zato što pjesme iz prošlosti izazivaju nostalgiju i Gen Z pronalazi pjesme za koje prije nije ni znao da postoje.
Ovaj djelić nostalgije također može pomoći vašem brendu da privuče pažnju starije generacije na TikToku. Sjajan primjer za to je Netflixova serija Stranger Things. U seriji su se koristile pjesme iz 80-ih i 90-ih, a pjesma ‘Running Up The Hill‘ Kate Bush ponovno je postala popularna zbog viralnog zvuka na Tik Toku. Na taj način TikTok je ujedinio generaciju Z, Milenijalce i Boomere.
Interakcija s ljudima širom svijeta koji dijele iste interese stvara osjećaj zajednice među korisnicima TikToka. Ova platforma omogućuje svakome da pridonese svojim jedinstvenim sadržajem i izgradi svoju zajednicu, neovisno o dobi.
Pokretanje TikTok karijere u kasnijoj životnoj fazi može donijeti brojne prednosti:
1. Životno iskustvo
Stariji korisnici donose bogatstvo životnih iskustava i perspektiva koje mogu obogatiti sadržaj na platformi. Njihovi savjeti, priče i mudrost mogu biti nevjerojatno vrijedni za mlađe generacije koje traže smjernice i inspiraciju.
2. Autentičnost
Autentičnost je ključna na TikToku. Korisnici cijene iskrene i stvarne priče, a stariji korisnici često imaju više samopouzdanja da budu svoji. Ova autentičnost može privući vjerne sljedbenike i izgraditi snažnu zajednicu.
3. Raznolikost sadržaja
TikTok nudi širok spektar sadržaja, od obrazovnih i informativnih videozapisa do komedije i zabave. Stariji korisnici mogu pronaći svoju nišu i dijeliti sadržaj koji je u skladu s njihovim interesima i strastima, bilo da se radi o kuhanju, vrtlarstvu, putovanjima ili umjetnosti.
4. Mogućnosti za suradnju
Stariji korisnici često imaju mrežu kontakata i profesionalnih veza koje mogu iskoristiti za suradnju na TikToku. Suradnje s drugim kreatorima mogu povećati vašu vidljivost i donijeti nove prilike.
5. Financijski potencijal
S rastom broja sljedbenika, TikTok može postati izvor dodatnih prihoda. Brandovi sve više prepoznaju vrijednost suradnje s TikTok kreatorima svih dobnih skupina, a stariji kreatori mogu privući specifičnu publiku koja je zanimljiva određenim brendovima.
TikTok je postao sveobuhvatna platforma koja privlači korisnike svih dobnih skupina. Stoga, ako još uvijek niste istražili mogućnosti koje TikTok pruža, sada je pravo vrijeme da to učinite i pridružite se globalnoj zajednici kreatora i korisnika ove popularne platforme. TikTok nije briga koliko ste stari, bitno je da se zabavljate i uživate stvarajući svoj autentični video sadržaj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....