NE TRAŽI DALJE

Najpoželjniji kupci, generacija Z: Kako prodati proizvod Gen-Z publici uz pomoć TikToka? Mi znamo kako

Generacija potrošača koja je promijenila sve što smo znali o oglašavanju.

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Kreirano S Ai
Generacija potrošača koja je promijenila sve što smo znali o oglašavanju.

Skupina ljudi rođenih u kasnim 1990-ima do početka 2010-ih, poznata kao Generacija Z, predstavlja tržište u razvoju sa značajnom kupovnom moći. Zbog toga što su odrasli u digitalnom dobu, imaju visoke standarde po pitanju sadržaja koje gledaju i brendova koje odluče privatno i javno podržavati. Tradicionalni pristupi oglašavanju obično ne zadovoljavaju njihove potrebe.

Kako bi učinkovito promovirali proizvod ili uslugu generaciji Z, brendovi moraju biti svjesni njihovih komunikacijskih preferencija, vrijednosti i ponašanja pri kupnji. Od iznimne je važnosti kroz istraživanje utvrditi koji marketinški alati su najbolji za ovu generaciju te sukladno tome razviti kampanju koja će privući njihovu pažnju.

Izvrstan primjer brenda koji je pratio navedene savjete je Stanley ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 13:43