GAMING/Go Home Annie

Više od 4 milijuna ljudi vidjelo novu hrvatsku igru

Neočekivana horor senzacija startupa iz Novske priželjkivani je san iskusnog game developera

Ubrzo nakon najave s trailerom, o kojem su svi pisali, izašla je na Steamu demo verzija igre ‘Go Home Annie’. Ali Misfit Village, mali gaming studio sa sjedištem u Inkubatoru PISMO u Novskoj, nije ni slutio kako će im igra odjeknuti. Odmah po izlasku trailera pojavio se članak o igri na popularnom japanskom gaming sajtu Den-fami Nico Gameu, što je lansiralo popularnost hrvatskog indie naslova.

Mladen Bošnjak, osnivač i glavni developer Misfit Villagea kaže da su popularni japanski YouTuberi koji snimaju kako prelaze video igre i komentiraju ih, zatim snimili mnoštvo videa kako igraju upravo demo ‘Go Home Annie’.

- Kad zbrojimo broj pregleda samo najpopularnijih videa, prelazi se dva milijuna. Ako dodamo i one na drugim jezicima, onda smo preko četiri milijuna pregleda - kaže Bošnjak.

Go Home Annie je horror avantura u prvom licu i odvija se u svemiru strašnih priča SCP Foundationa prepunom umjetno stvorenih paranormalnih evenata. Iako se uspjeh igre čini potpuno slučajan treba znati da je Bošnjak do prije dvije godine bio vodeći artist u Delta Realityju, najnagrađivanijem extended reality (XR) studiju u Hrvatskoj. Profesionalno je rastao u industriji u kojoj su stasali Croteam, Gamepires i Nanobit.

Bošnjak kaže da je s izradom ‘Go Home Annie’ počeo tijekom 2020., poslije posla. Inspiracija ga, kaže, ‘nije odjednom puknula’, već se razvila iz nekoliko inovativnih prototipova igre.

- Gameplay mehaniku kamere koja vraća objekte iz druge stvarnosti smislio sam još 2012, a kuću koju vidite u promotivnim materijalima i demou igre snimio sam iz stvarnosti te prenio u 3D pomoću tehnike fotogrametrije - pojašnjava.

U timu Misfit Villagea su programer, 3D umjetnik, glazbenik i producent. Bošnjak kaže da kao mali ne mogu puno uložiti u marketing pa im je podrška influencera u gaming svijetu od vitalne važnosti. Kaže da neizmjerno cijeni njihov posao, jer u to ulažu vrijeme i trud.

- Ispod većine objava o našim igrama u hrvatskim medijima nađe se pokoji komentar poput ‘treba se uhvatiti lopate, a ne raditi igrice’. Mislim da nije vrijedno truda obazirati se na takve komentare - kaže Bošnjak.

Bošnjak je 2021. pokrenuo svoj biznis, a Misfit Village potpuno se posvetio vlastitim projektima. Sad pregovaraju s potencijalnim izdavačima. Voljeli bi igru izdati u listopadu 2023.

- Paralelno, u fazi stvaranja koncepta nam je nekoliko uzbudljivih projekata koje financira HAVC - zaključuje Bošnjak.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 13:06