DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Emanuel Stojanov
Emanuel Stojanov

Piše Emanuel Stojanov: Ako vam se digla kosa od employer brandinga, vrijeme je da je spustite

Većina poslodavaca na Facebooku, LinkedInu i Instagramu employer branding radi marketinški, dok stvarno stanje pokušavaju prikriti

JobFair na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu jedan je od najvećih sajmova za employer branding u Hrvatskoj

 Jobfair/fer/
Objavljeno: 17. lipanj 2022. 19:00

Employer branding mnogima je danas postao pojam na spomen kojeg vam se počne dizati kosa na glavi.

Neki to definiraju kao rad na brendu poslodavca. Drugi kao razlog zašto bi netko odlučio ostati u kompaniji u kojoj već radi. Treći kao motiv zbog kojeg bi netko počeo razmišljati da se zaposli u baš vašoj kompaniji.

BESPLATNO: Preuzmite drugi broj magazina Startup Report - mapirali smo najaktivnije startup hubove u Hrvatskoj!

⊕⊕

Kad se tako sroči zvuči poprilično jasno i - korisno, za sve, i poslodavce i zaposlenike.

Ali unatoč tome mnogima pojam employer brandinga ide na živce.

image

Emanuel Stojanov, 27-godišnji Zadranin, jedan od natraženijih domaćih stručnjaka za employer branding, a svoje radno mjesto doslovno si je stvorio sam pomoću crowdfu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 07:29