STARTUP

Insider CX osigurao pola milijuna eura investicije od Silicon Gardensa

Hrvatski startup razvio komunikacijsku platformu koja bolnicama i klinikama nudi podatke nužne za poboljšanje odnosa s pacijenatima

Nikola Komes, osnivač i izvršni direktor startupa InsiderCX

 Insidercx/Insidercx

Varaždinski startup Insider CX, koji se fokusirao podršku pacijentima privatnih bolnica i klinika, primio je pola milijuna eura investicije od VC fonda Silicon Gardens.

Nikola Komes, osnivač i izvršni direktor Insider CX-a kaže da im je nakon pozicioniranja u jugoistočnoj Europi cilj širiti se po cijelom kontinentu.

Druga runda

- Sa sjemenskom rundom, koju predvodi slovenski VC fond Silicon Gardens, zajedno sa postojećim investitorima, Insider CX je još jednom potvrdio povjerenje investitora u rast i razvoj tvrtke - navodi Komes.

Dodaje da će ova investicija imati ključnu ulogu u planovima širenje tima i ulazak na nova EU tržišta.

U ovoj rundi sudjelovao je i paneuropski VC fond daFUND, koji je bio i prvi ulagač u Insider CX.

Prije tri godine u ovaj je startup uložio 100 tisuća eura.

Insider CX razvio je komunikacijsku platformu koja bolnicama i klinikama nudi rješenje za feedback i engagement pacijenata.

Tako pomaže u unapređenju internih poslovnih procesa i poboljšanju ishoda liječenja za pacijente.

Startup iz Varaždina ostvario je značajan rast na tržištima Hrvatske, Bosne, Srbije i Slovenije. Među korisnicima su mu Affidea, Adria Dental Group i Sinteza.

Komes navodi da je za dosadašnji uspjeh bilo ključno što su se fokusirali na feedback.

- Prepoznali smo da je svaki feedback pacijenta neprocjenjiva informacija, a naša platforma dizajnirana je i za mnogo toga više - omogućava pružateljima zdravstvenih usluga da ih iskoriste za poboljšanje svih aspekata zdravstvene skrbi - tumači Komes.

Bolja skrb

Navodi da su razvili sustav za digitalizaciju feedbacka pacijenata, automatizaciju kontrole kvalitete i white-label ankete o zadovoljstvu.

Na to se nadovezuje napredna analitika prikupljenih podataka u stvarnom vremenu.

Komes kaže da sve te informacije pomažu u poboljšanju pružanja zdravstvene skrbi, optimizaciji operativnih procesa u klinikama i unapređenju marketinških strategija.

- Svi ovi poslovni aspekti u konačnici vode do značajnog povećanja pozitivnih online recenzija i do financijskih ušteda za korisnike platforme - zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 22:37