Rebrending

Hrvatski startup Mediatoolkit odsad se zove Determ: Pripremaju se za scaleup fazu

Bez digitalnih tehnologija danas za analizu samo jedne minute sadržaja objavljenog na Fejsu, YouTubeu i Twitteru trebaju 2,5 godine

Mediatoolkit postao Determ

 Jl/

Mediatoolkit, hrvatski startup koji je razvio alat za praćenje trendova u medijima u realnom vremenu promijenio je ime u Determ.

Kao jedan od lidera u branši ovaj je startup već neko vrijeme na udaru novih konkurenata. Uz ponudu, sada se od njih želi istaknuti i imenom.

Determ, bivši Mediatoolkit je po prihodima i broju zaposlenih najveći hrvatski startup na popisu NovacHR TOP25 startupa za pratiti u 2023. godini, pa je riječ i o najvećem rebrendinga na domaćoj startup sceni u ovoj godini.

Ivor Bihar, operativni direktor Determna kaže da njihov rebrending nije samo estetski.

- Napravili smo strateški korak prema onome gdje se naš proizvod i naši korisnici već nalaze. Htjeli smo da i naš identitet odražava upravo to, da to vide i naši zaposlenici i naši korisnici - kaže Bihar.

Dodaje da je Determ, koji je nastao 2016. godine iz domaćeg venture buildera Bornfighta, dosad privukao na svoju platformu preko 600 velikih brendova uključujući L’Oreal, Samsung, DPD i Beiersdorf.

Startup je prisutan u više od sto zemalja, a njegov proizvod koristi više od 4000 plaćenih korisnika. Prema podacima Fine, Determ je u 2021. imao prihod od 14,64 milijuna kuna što je 45 posto više nego godinu prije.

Zapošljava više od 50 zaposlenih.

Bihar kaže da je novi moto Determa ‘Make sense‘ čime se rezimira fokus startupa na pružanje pouzdanih i važnih podataka za donošenje odluka.

Pojašnjava da se svake minute na internetu objavi 3 milijuna Facebook postova, na YouTube podigne više od 500 sati videa i objavi gotovo pola milijuna novih tvitova na Twitteru.

- Bez usluge koju pruža Determ, potrebno je dva i pol mjeseca kako bi se taj sadržaj pregledao i konzumirao, što marketinške i druge stručnjake, kao i njihove brendove ostavlja u mraku. Nemaju informacije u realnom vremenu o tome što se događa u online svijetu - navodi Bihar.

Dodaje da su s novim brendom ojačali poziciju na tržištu i pogotovo, bolje se pozicionirali na europskom tržištu.

Cilj im je skaliranje.

- Stabilno rastemo već osam godina sa svojim cjelovitim rješenjem za online monitoring za srednje tvrtke te sad želimo da se to ‘vidi‘ i na našem brandu - zaključuje Bihar.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 09:55