Crowdfunding

Chiriboo izašao na Funderbeam: Traži 200 tisuća eura za širenje izvan Hrvatske

U prvoj investicijskoj kampanji su dosad prikupili više od 48 tisuća eura

Juraj Šebalj, suosnivač Chiribooa

 Marko Todorov/Cropix
U prvoj investicijskoj kampanji su dosad prikupili više od 48 tisuća eura

Nakon što je krajem siječnja predstavio servis Chiriboo, kombinaciju web tražilice i virtualnog salona vozila, na kojem kupci mogu pronaći određeni model novog vozila te dobiti informaciju da li je to vozilo dostupno odmah u Hrvatskoj i kupiti ga, suosnivač ovog startupa i automobilski novinar, Juraj Šebalj, najavio je da idu u širenje za koje prvo trebaju prikupiti kapital.

Chiriboo je na Funderbeamu SEE pokrenuo crowdfunding kampanju od 200 tisuća eura. Plan startupa je proširiti se izvan Hrvatske, u regiju.

U kampanji su dosad prikupili više od 48 tisuća eura.

Darin Janković, Izvršni direktor Chiribooa kaže da će usto kompletirati razvoj i da su Funderbeam odabrali jer im cilj nije bilo samo dobiti novac.

- Želimo se okružiti pozitivnim ljudima, odnosno ulagačima koji kao...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 23:50