Vlasnici kućnih ljubimaca često govore kako su njihovi psi ili mačke članovi obitelji. No, iako se oni tako osjećaju u većini tvrtki vrlo će teško objasniti da moraju ostati kod kuće jer im se pas razbolio ili da im treba nekoliko dana slobodno jer planiraju dovesti još jednu mačku u obitelj.
Skandinavska Musti grupacija, najveći lanac trgovina specijaliziranih za kućne ljubimce, odlučila je svojim zaposlenicima, koji žele udomiti novog kućnog ljubimca, dati "porodiljni dopust" u trajanju od tri dana. Ta odluka, koja je oduševila 1500 zaposlenika koliko broji ta grupacija, na snagu je stupila s početkom lipnja, a izvršni direktor Musti grupacije rekao je kako su njima kućni ljubimci uvijek na prvom mjestu, a "pawternity" dopust (eng. paw - šapa; maternity - majčinstvo) prirodni je korak u razvoju njihove kulture.
"Udomljavanje kućnog ljubimca značajna je odluka i znatno mijenja svakodnevni život. Želimo svojim zaposlenicima pružiti podršku u prvim danima koje će provesti s novim članom obitelji i osigurati da uživaju u tim dragocjenim trenucima", rekao je David Rönnberg, izvršni direktor Musti grupacije.
Kako prenosi The Mercury News, Rönnberg je dodao kako, ovisno o potrebama ljubimca, prvi dani mogu biti jako intenzivni te da su neprospavane noći uobičajene među vlasnicima novih kućnih ljubimaca te je istaknuo da novi kućni ljubimci zahtijevaju stalnu pažnju i bezuvjetnu ljubav baš kao i bebe kada prvi put dođu kući s roditeljima.
Ova praksa skandinavske tvrtke zasigurno će razveseliti vlasnike kućnih ljubimaca, a iz Musti grupacije se nadaju da će i druge kompanije slijediti njihov primjer.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....