Netflix, omiljena platforma za gledanje serija i filmova, krenula je testirati reklame tijekom epizoda što je, očekivano, naišlo na otpor pretplatnika.
Kako piše MarketWatch, Netflix naglašava da je riječ o videima koji promoviraju samo njihov sadržaj, no korisnici koji su ih vidjeli tvrde kako se radi o običnim reklamama. O svemu je prvi izvijestio jedan korisnik na Redditu koji je ispričao da je naletio na reklamu koju nikako nije mogao preskočiti.
No, Netflix tvrdi kako se zasad promotivni videi samo testiraju i da će svakako postojati mogućnost preskakanja. Njihov glasnogovornik naglasio je da ovime žele pomoći pretplatnicima da lakše pronađu novi sadržaj koji će moći gledati.
Korisnici Twittera nisu zadovoljni ovim objašnjenjem i zasuli su Netflix negativnim komentarima.
- Reklame tijekom epizoda koje želim gledati uništavaju sve ono dobro na Netflixu i tjeraju me da se okrenem drugim servisima. Stanite na vrijeme – napisao je jedan pretplatnik.
- Već plaćam za Netflix, čemu još i reklame?! – zapitao se drugi, a većina je zaprijetila bojkotom i prestankom plaćanja pretplate.
Netflix ima preko 100 milijuna pretplatnika, a početkom godine su najavili kako će više ulagati u marketing.
- Sveti gral za nas bi bio imati toliko dobar sadržaj i uslugu da ne moramo ulagati u marketing jer će se novi proizvodi reklamirati samo – rekao je nedavno direktor Netflixa Reed Hastings.
Prije dvije godine testirali su kratke trailere koji bi se pokrenuli kada bi se pokazivačem miša prošlo preko naslova, a to se zadržalo za stalno. Inače, Netflix puno ulaže u testove novih usluga, ali većina ih se ne zadrži za stalno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....