Facebook će uskoro na svojoj platformi imati i aplikaciju za upoznavanje, piše CBS News.
Mark Zuckerberg, izvršni direktor kompanije, primijetio je da se na njegovoj društvenoj mreži 200 milijuna ljudi izjašnjava kao samci te da jedan od tri američka braka počne upravo putem interneta pa je odlučio pomoći korisnicima da izgrade značajne veze.
- Aplikacija će se fokusirati na ozbiljne veze, a ne samo na kratkotrajne avanture – izjavio je Zuckerberg.
Naime, korisnici te društvene mreže (koji se izjašnjavaju kao samci) moći će napraviti profile za upoznavanje odvojene od njihovih glavnih profila na Facebooku. Ti profili neće biti viđeni njihovim Facebook prijateljima niti će biti prikazani na News Feed-u, a korisnici uopće neće biti spajani s ljudima s kojima su prijatelji na društvenoj mreži. Svoju srodnu dušu tražit će među osobama koje će također imati takav profil i koje su potvrdile dolazak na određeni događaj te će tada s njima moći komunicirati u privatnom inboxu (nepovezanom s Messengerom ili WhatsAppom).
- Ono što nam se sviđa jest da je aplikacija odraz načina na koji se ljudi inače upoznaju, a to je na nekim događajima – objasnio je Chris Cox, vodeća osoba za proizvode u Facebooku.
Osim u Facebookovim događajima, korisnici će se moći upoznavati putem raznih grupa društvene mreže, izvještava CNN.
Ova je Facebookova najava opako potresla tržište aplikacija za upoznavanje. Naime, vrijednost dionica Match Group-a, roditeljske tvrtke platformi poput Tindera, Match.com-a i OKCupida, pala je čak 19 posto, dok su dionice InterActiveCorp-a, većinskog vlasnika Matcha, još jedne američke popularne aplikacije ovog tipa, pale za 11 posto.
- Ovaj proizvod bi mogao biti odličan za američko-ruske veze – rekao je IAC-ov izvršni direktor, Joey Levin, aludirajući na nedavni skandal koji je potresao Facebook.
Na to se nadovezala i izvršna direktorica Match-a, Mandy Ginsberg, izražavajući svoje iznenađenje ulaskom Facebooka u arenu aplikacija za upoznavanje.
- Laska nam što Facebook ulazi u naše područje i vidi prilike koje i mi vidimo, ali smo iznenađeni tempiranjem te odluke uzimajući u obzir količinu osobnih i osjetljivih podataka koji dolaze s ovim teritorijem – izjavio je.
Ipak, Zuckerberg se odmah ogradio od potencijalnih napada izjavom da su “aplikaciju dizajnirali imajući na umu privatnost i sigurnost korisnika".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....