Intervju

Alan Sumina: 'Od naših 30 igara, najuspješnije su one koje ciljaju žensku populaciju'

'Krenuli smo s igrama koje su bile više usmjerene na mušku publiku, poput gradnje gradova', ističe Sumina
Alan Sumina, suvlasnik i član Uprave Nanobita
 Marko Todorov / CROPIX
'Krenuli smo s igrama koje su bile više usmjerene na mušku publiku, poput gradnje gradova', ističe Sumina

Kad smo Alana Suminu (31), jednog od osnivača Nanobita, nazvali radi intervjua, odgovorio je da može već idući dan jer je potpuno slobodan. Kako to, pitamo, očekivali smo da osnivač superuspješne IT tvrtke koja na američkom tržištu zarađuje milijune dolara na mobilnim igrama maltene nema vremena ni disati.

Odgovara da je mnogo ljudi u Zagrebu na godišnjem pa je i sam odlučio jedan dan predahnuti, a proljeće mu je bilo u žestokom tempu jer su izbacili nove proizvode. Također, globalno tržište mobilnih igara se preslaguje te postoji veliki interes strateških partnera za Nanobit. Možda će razgovore o tome nastaviti nakon ljeta, dodaje. Kompanija je, inače, netom proslavila deseti rođendan.

Nakon takvog tempa, kakvi su Nanobitovi poslovni rezultati u prvom polugodištu?...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 20:49