Hrvati su lani za komunikacijske usluge i opremu potrošili više od 1,48 milijardi eura ili oko 11 milijardi kuna, pokazuju novi podaci euro-statističara.
To je iznos koji doseže 2,9 posto hrvatskog bruto domaćeg proizvoda (BDP) i jedan je od najvećih udjela komunikacijskih usluga u BDP-u među članicama EU. Uz to, pokazuju podaci Eurostata, Hrvatska spada u sam vrh članica EU po udjelu komunikacijskih usluga u ukupnoj potrošnji kućanstava. Naime, kod nas je lani iznos potrošen na komunikacijske usluge činio četiri posto ukupne potrošnje kućanstava, što je podatak koji nas svrstava na četvrto mjestu u EU. Dodajmo ovome kako se podatak o potrošnji za komunikacije odnosi ne samo na telekomunikacijske usluge, nego i na poštanske usluge, koje su, međutim, danas slabo zastupljene u potrošnji...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....