Kršenje putničkih prava

Neke aviokompanije odbijaju izvršiti povrat novca i naplaćuju promjenu datuma leta

Neke aviokompanije, unatoč preporukama, nisu otkazale svoje letove u same epicentre pandemije koronavirusa kao što su Italija i Španjolska
Ilustracija
 Getty Images/iStockphoto

Neke aviokompanije i turoperateri odbijaju izvršiti povrate novca unatoč njihovoj zakonskoj obvezi da to učine, saznala je agencija Which? koja se bavi potrošačkim pravima u svijetu.

Which? je, prema britanskom The Guardianu, upozorila kako je došlo do sloma sustava zaštite putnika i njihovih prava te da su aviokompanije i turoperateri putnicima rekli kako će umjesto povrata novca dobiti vaučer za isto putovanje, no za kasniji datum koji moraju prihvatiti. Mnogim je putnicima, naime, odbijeno izvršenje povrata novca za uplaćeno putovanje ili let.

Jedan od razloga za to je činjenica da neke aviokompanije, unatoč preporukama, nisu otkazale svoje letove u same epicentre pandemije koronavirusa kao što su Italija i Španjolska. Stoga, budući da će njihovi zrakoplovi letjeti, opravdavaju se, nema potrebe za povratom novca, već „izlaze svojim korisnicima u susret“ te im daju da lete na neki drugi datum, no, naravno, po višoj cijeni koja od dodatnih 100 funti, odnosno oko 820 kuna po osobi.

- Ne morate prihvatiti vaučere koje vam aviokompanije nude. Ako one bankrotiraju, novac u vrijednosti vaučera nikad nećete dobiti natrag – upozorio je financijski stručnjak Martin Lewis.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 21:30