Sve je saznala slučajno

'Majci su mi isključili telefon jer je sklopila ugovor, a ona - u bolnici!'

A1 poduzeo je sve aktivnosti da se predmet riješi u što skorijem roku na zadovoljstvo korisnice
 Damjan Tadić/EPH / CROPIX

Katica Horvat, 84-trogodišnja Osječanka, na svojoj je koži osjetila koliko problema može proizaći iz greške koja se potkrala teleoperaterima. Unatoč tome što nikada nije razgovarala s agentom za prodaju zato što je u tom periodu zbog operacije ležala u bolničkom krevetu, njezina je telefonska linija bila prebačena drugom teleoperateru bez da je korisnica o tome bila obaviještena.

Štoviše, sve je saznala tek slučajno; kada je njezina linija već bila isključena.

- Riječ je o mojoj majci, operiranoj sredinom veljače. Nakon operacije otišao sam u njezinu kuću, javio sam se na telefon, a neki ženski glas me pitao koliki mi je mjesečni račun, tražeći konkretne detalje. Znajući da je majka dugogodišnja pretplatnica Optima Telekoma, pokušao sam joj ljubazno dati do znanja da nisam zainteresiran za prelazak na A1. Samo mjesec dana kasnije, točnije, 18. ožujka, Optima Telekom isključio je njezin broj telefona uz obrazloženje da je 'korisnica prešla drugom operateru'. Njezina linija, koju aktivno koristi od 1970. godine, do danas nije osposobljena – rekao je njezin sin Zvonko u razgovoru s Glasom Slavonije.

Sin je pritom istaknuo da agentica nije imala nikakav dokaz, pismeni zapis niti presliku osobne iskaznice kao potvrdu da je promjena operatora uistinu bila zatražena. Štoviše, korisnica na koju glasi telefonska linija, Katica Horvat, posljednjih mjesec dana leži u bolnici, u kojoj se oporavlja od operacije.

- Ne mogu opisati koliko sam odgorčen činjenicom da je netko lažno sklopio valjan ugovor ili da je učinjen takav nevjerojatan propust – zaključio je očajan sin.

Upitani o slučaju, iz A1 su odgovorili da telefonski broj Katice Horvat nije bio prenesen u A1 uslugu, naglasivši pritom da usluga 'nije aktivirana zbog formalnog odbijanja prijenosa broja iz Optime'.

- A1 poduzeo je sve aktivnosti da se predmet riješi u što skorijem roku na zadovoljstvo korisnice – stoji u priopćenju tog teleoperatora.

Glas Slavonije neslužbeno doznaje da je riječ o pogrešci koja se slučajno potkrala zbog netočnog očitanja broja telefona između jednog i drugog korisnika te agenta. Nažalost, u cijeloj toj priči, Katica Horvat bila je samo kolateralna žrtva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 23:48