Drastičan pad prodaje

'Ljudi ne kupuju robu jer ju nemaju gdje nositi. Neće valjda u novoj robi šetati po kući'

Wolfson smatra kako je rizik od pada potražnje, daleko najveći izazov koji je za sobom donijela epidemija koronavirusa
Trgovina Next
 Russell Hart / Alamy / Alamy / Profimedia
Wolfson smatra kako je rizik od pada potražnje, daleko najveći izazov koji je za sobom donijela epidemija koronavirusa

- Bilježimo drastični pad prodaje. Pa ljudi ne žele kupovati robu ni putem interneta jer ju nemaju gdje nositi. Neće valjda u novoj odjeći šetati po kući – kazao je Simon Wolfson, generalni direktor, britanske modne kompanije Next.

Wolfson smatra kako je rizik od pada potražnje, daleko najveći izazov koji je za sobom donijela epidemija koronavirusa, te da se svi modni lanci moraju pripremiti za značajno smanjenje prodaje. O prijetnjama epidemije Wolfson je govorio i na samom početku kada je kriza bila lokalizirana samo na području Kine, te je već tada ukazivao na opasnosti koje COVID-19 nosi.

Naime, kako navodi BBC, ukupni prihodi od prodaje Next grupe u prošloj godini, koji uključuje prodaju u fizičkim trgovinama i online, porasli su za 3,3 posto na 4,36 milijardi funti. O...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 23:55