Shopping

Kupac nije uvijek u pravu: šest najčešćih zabluda o korisničkim pravima

Mnogi ne znaju da, ako vam se ne sviđa, u trgovinu je moguće vratiti isključivo robu kupljenu online, i to u roku od 14 dana
Ilustracija
 Goran Mehkek / Hanza Media
Mnogi ne znaju da, ako vam se ne sviđa, u trgovinu je moguće vratiti isključivo robu kupljenu online, i to u roku od 14 dana
1. Robu koju kupim u klasičnoj trgovini mogu zamijeniti ako mi se ne sviđa

Netočno. Ako vam se ne sviđa, u trgovinu je moguće vratiti isključivo robu kupljenu online, i to u roku od 14 dana, no robu kupljenu u klasičnoj trgovini trgovci su dužni uzeti nazad isključivo ako ona ima neku grešku, i to grešku koju niste uzrokovali korištenjem, već je na robi bila prilikom kupovine ili je nastala mimo vas. Ovo je jedna od češćih zabluda potrošača koja je uglavnom nastala otkako je Europska unija za kupovinu putem interneta uvela mogućnost jednostranog raskida ugovora, a koji se ne odnosi na klasične trgovine. Ipak, iako trgovci nisu dužni uzeti nazad artikl oko kojeg ste se predomislili, mnogi će to ipak učiniti, pa se raspitajte prilikom kupovine kakva je praksa konkretnog dućana u kojem ku...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 22:46