Svakog četvrtog petka u studenome građane uhvati šopingmanija, a kako i ne bi kada nas sa svih strana hipnotiziraju popustima i idealnim prilikama za kupnju. Hrvati su od Amerikanaca prigrlili i konzumeristički događaj svih događaja, Black Friday tijekom kojeg se u američkim trgovinama potroši 50 milijardi dolara. Čitave obitelji odlaze u shopping, za Black Friday se sprema tjednima unaprijed, a popusti dosežu i preko 80 posto. Trgovine se otvaraju u ranim jutarnjim satima, neke i odmah iza ponoći, a mnogi od trgovaca s kojima smo razgovarali popuste nude čitav tjedan, a ne samo u petak, kada se službeno odvija potrošačka groznica. Mnogi, pak, high street brendovi svoje popuste drže u tajnosti do petka. Kako biste se što bolje snašli, donosimo vam popis dijela ponude koju smo odabrali u...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....