Online šoping

Čuveni online trgovac hvali se opcijom besplatnog povrata, ali to ne vrijedi za Hrvatsku

'Kupujem istu majicu već nekoliko mjeseci! Naručila sam je, javili su mi da je rasprodana, a zatim je krenula prepiska...'
Ilustracija
 Suzanne Plunkett / REUTERS
'Kupujem istu majicu već nekoliko mjeseci! Naručila sam je, javili su mi da je rasprodana, a zatim je krenula prepiska...'

Britanski online trgovac Asos, najpoznatiji prema svojoj opciji besplatnog povrata, pokazao je svoje drugo lice prema korisnicima u Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.

Opcija besplatnog povrata koja bi trebala biti dostupna korisnicima diljem svijeta, nije besplatna i u Hrvatskoj, požalili su se domaći kupci. Riječ je o tome da ako želite potvrdu o slanju, istu trebate platiti, u protivnome nemate nikakav dokaz da ste uredno zapakirali predmet i poslali ga natrag.

"Vratila sam dio narudžbe prije skoro 2 mjeseca, no Asos kaže da pošiljku nije zaprimio i tražili su 'proof of postage'. Poslala sam im jedino što imam, a to je slika s pečatom naše pošte na onoj Asos naljepnici na kojoj je adresa za slanje. To im nije prihvatljivo i traže potvrdu ili broj za praćenje pošiljke što, naravno,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 04:51