Istraživanje

Blagdanske poklone sve više kupujemo putem interneta

Više od polovine ispitanika namjerava barem dio kupnje božićnih poklona obaviti na internetu
Ilustracija
 Ronald Goršić / Hanza Media
Više od polovine ispitanika namjerava barem dio kupnje božićnih poklona obaviti na internetu

Uoči Božićnih i Novogodišnjih blagdana kada je potrošnja tradicionalno na vrhuncu odlučili smo provesti istraživanje među hrvatskim građanima o njihovim planovima kupnje poklona u ovom periodu.

Rezultati su pokazali da velika većina naših građana planira kupnju božićnih poklona (80,9%), iako je riječ o blagom padu u odnosu na prošlu godinu kada je to činilo njih 84,8%. Pri tome će približno podjednak broj njih na poklone potrošiti do 200 kn (30%) i do 500 kn (31,9%). Do 1.000 kn planira potrošiti 13,7% građana, a više od 1.000 kn izdvojit će njih 5,2%.

Većina građana ističe kako na poklone planira potrošiti jednak iznos kao i prošle godine (61,2%), dok je 22,9% onih koji planiraju smanjenje potrošnje u odnosu na 2018., a 15,9% je onih koji namjeravaju potrošiti viš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 01:20