ISKORAK NA TRŽIŠTU

Valerija Glavač, izvršna direktorica kompanija MOL Slovenija i MOL&INA: Na temelju pouzdanosti i kvalitete, želimo biti prvi izbor kupaca

U svemu što radimo svoj ćemo razvoj prilagoditi potrebama potrošača, koji će ukazati na smjer i brzinu promjena u ovoj tranziciji. Vjerujemo da će u busućnosti biti mnogo prilika za rast

Valerija Glavač, izvršna direktorica kompanija MOL Slovenija i MOL&INA

Godina 2023. zasigurno će ući u poslovnu povijest MOL Grupe u Sloveniji kao prekretnica. U svibnju smo dobili odobrenje Europske komisije, a sredinom godine smo dovršili kupnju tvrtke OMV Slovenija koja se danas zove MOL & INA. Ovim preuzimanjem, koje prati dugoročnu strategiju održivosti MOL Grupe, u kojoj INA igra važnu ulogu, postali smo snažan broj dva na slovenskom tržištu. Razumijemo da s ovim položajem dolazi i velika odgovornost - prema lokalnom okruženju, kupcima, zaposlenicima i drugim dionicima uključenim u naše poslovne procese. Svjesni smo da svojim kontinuiranim razvojem i digitalizacijom oblikujemo potrošačke trendove budućnosti i usmjeravamo budućnost mobilnosti.

U posljednjih 27 godina napravili smo iskorak na slovenskom tržištu s premium EVO gorivima, koja su sinonim za kvalitetu među kupcima, a ponudu u cijeloj slovenskoj mreži nadogradili smo ponudom Fresh Cornera. Dokazali smo da je Slovenija priča o uspjehu koja cijeloj Grupi nudi priliku za daljnji rast. Sada smo u razdoblju promjena s ciljem postizanja još veće kvalitete i uspjeha. Vjerojatno najočitije je rebrendiranje benzinskih postaja u MOL & INA mreži, odnosno postaja koje su prije preuzimanja bile u vlasništvu OMV-a. Do travnja 2024. godine, sve postaje će promijeniti svoj vanjski izgled - dočekat ćemo naše cijenjene kupce s premium EVO gorivima i drugim proizvodima i uslugama na benzinskim postajama marke MOL i INA. Ponosni smo na našu mrežu od više od 130 benzinskih postaja diljem Slovenije, gdje kupcima pružamo udobna zaustavljanja i gdje, zahvaljujući našem dubinskom istraživanju potreba i navika kupaca, nudimo ono što kupcima treba.

Jedna od ključnih vrijednosti koja vodi naše poslovanje je pouzdanost. Živimo u promjenjivom gospodarskom okruženju u kojem pouzdanost opskrbe gorivom postaje važnija nego ikad. Čvrsto vjerujemo da širenje našeg poslovanja u Sloveniji donosi pozitivne učinke za slovenskog kupca i gospodarstvo. Poslovni model MOL Grupe i Ine u potpunosti je vertikalno integriran, što nam omogućuje cjenovnu konkurentnost, a ujedno i razvoj vrhunskih proizvoda, uključujući EVO goriva. Naše rafinerije smještene u Hrvatskoj, Mađarskoj i Slovačkoj naša su ključna konkurentska prednost, jer se s njih uglavnom opskrbljuju lokalna tržišta u ovom dijelu Europe, uključujući Sloveniju. Rafinerija u Rijeci, koja nam je geografski najbliža, trenutno se nadograđuje - projekt vrijedan oko 630 milijuna eura predstavlja najveću investiciju u povijesti ove rafinerije. Očekuje se da će nadogradnja biti dovršena tijekom 2024. godine, a nakon završetka radova dobit ćemo još jednu visoko učinkovitu rafineriju s kojom ćemo, uz ostale izvore, opskrbljivati i slovensko tržište.

Preuzimanjem smo ojačali svoju tržišnu poziciju na slovenskom tržištu i ujedno povećali naš tim. Više od 1.500 domaćina na našim benzinskim postajama diljem Slovenije ponosno svakodnevno nosi našu uniformu, a više od 130 zaposlenika osigurava da se svi procesi provode u skladu s očekivanjima naših kupaca i poslovnih partnera. U MOL-u i Ini uvjereni smo da su svi naši zaposlenici najbolji, a ujedno im omogućujemo da stalno nadograđuju svoje vještine i kompetencije, što od svih nas zahtijeva brzo promjenjivo gospodarsko okruženje.

Potičemo fleksibilne oblike rada, jer se naši uredi nalaze u Murskoj Soboti, Kopru i Ljubljani, tako da zaposlenici mogu prilagoditi svoju radnu lokaciju kako svom radnom procesu tako i privatnom životu. S obzirom na to da smo dio međunarodne grupe, stvaramo i radno okruženje s brojnim mogućnostima za karijeru i potencijalom za osobni i profesionalni rast unutar Grupe.

Svjesni smo da iza uspjeha tvrtke stoje ljudi, a kombinacija iskustva, znanja i kompetencija dvaju timova koji su prije pola godine bili konkurenti jača uvjerenje da naš rast na slovenskom tržištu donosi još bolje mogućnosti za krajnjeg kupca.

Dolazeći iz energetske industrije, svoju pažnju usmjeravamo na svijest o održivom. Posvećeni smo transformaciji našeg tradicionalnog poslovanja temeljenog na fosilnim gorivima u održivi poslovni model s niskim udjelom ugljika. MOL Grupa bila je prva tradicionalna energetska tvrtka u regiji koja je kreirala transformacijsku strategiju (pod nazivom Shape Tomorrow 2030+) koja je odredila naš put prema zelenijoj budućnosti. U našoj mreži benzinskih postaja vozačima električnih vozila omogućujemo bezbrižno putovanje s mrežom električnih punjača. U svemu što radimo, svoj ćemo razvoj prilagoditi potrebama potrošača, koji će ukazati na smjer i brzinu promjena u ovoj tranziciji. Zbog svega navedenog vjerujemo da će u budućnosti biti mnogo prilika za rast na inače malom slovenskom tržištu.

Daljnji uspješan razvoj oosiguravamo našim fokusom na rast te zadovoljstvo kupaca i zaposlenika. Rastuća obitelj naših zadovoljnih i vjernih kupaca potvrđuje nam da smo na pravom putu i da uspješno ostvarujemo svoju viziju – biti prvi izbor kupaca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 11:21