NAKON DIJALOGA

Tik Tok i Twitch će slijediti europska pravila za bolju zaštitu potrošača i sigurnije online okruženje

TikTok će morati jasno identificirati plaćene oglase novom oznakom, korisnici će moći prijaviti oglase ili ponude koji bi mogli prevariti djecu

Ilustracija

 ImagineChina/DDP/USA/Profimedia
TikTok će morati jasno identificirati plaćene oglase novom oznakom, korisnici će moći prijaviti oglase ili ponude koji bi mogli prevariti djecu

Jedna od najpoularnijih društvenih mreža na svijetu TikTok i platforma za streaming videoigara Twitch obvezale su se slijediti europska pravila za bolju zaštitu potrošača i sigurnije online okruženje.

Aplikacija TikTok, u vlasništvu kineske kompanije ByteDance, obvezala se uskladiti svoju praksu s pravilima EU-a oglašavanju i zaštiti potrošača, odnosno, Direktivom o nepoštenim poslovnim praksama, Direktivom o pravima potrošača i Direktivom o nepoštenim ugovornim odredbama.

TikTok je pristao poboljšati svoju aplikaciju nakon dijaloga s Europskom komisijom i mrežom nacionalnih tijela za zaštitu potrošača (CPC), a koji je uslijedio nakon što je najveća europska organizacija za zaštitu potrošača (BEUC) u veljači uložila žalbu.

BEUC je, naime, otkrio da kineska platf...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 19:24