POLITIČKI OGLASI

‘Ovo je šećerna vodica umjesto pravog snažnog lijeka za bolest koja nas pogađa‘

Kada samo mala skupina ljudi vidi određenu političku poruku, to jako olakšava širenje dezinformacija i laži

Nova pravila trebala bi stvoriti sigurnije okruženje za potrošače

 Joris Van Ostaeyen/Alamy/Alamy/Profimedia
Kada samo mala skupina ljudi vidi određenu političku poruku, to jako olakšava širenje dezinformacija i laži

Europska komisija predstavila je odboru Europskog parlamenta za unutarnje tržište novi prijedlog zakona o transparentnosti u političkom oglašavanju. Predložena pravila dio su paketa mjera kojeg je Komisija predstavila u studenom 2021., a tiču se demokracije i političkih izbora.

Konkretno, Bruxelles želi uskoro uvesti obvezu da svaki politički oglas koji se pojavljuje u medijima, a posebno na internetu, bude jasno označen kao takav i uključuje informacije poput toga tko ga je platio i koliko.

"Nedavni skandali poput Cambridge Analytica su nas otrijeznili. Shvatili smo da digitalna transformacija uvelike utječe na to kako građani dobivaju informacije o političkim pitanjima, kako se političke kampanje provode i na koji način se događa demokratsko sudjelovanje. Naša istraživanja po...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:34