OGLAŠAVANJE

‘Nove tehnologije trebale bi biti sredstvo za emancipaciju, a ne manipulaciju‘

Politički oglasi morat će uključivati identitet osobe koja je sponzorirala oglas i oznaku transparentnosti

Vera Jourová

 Dursun Aydemir/Anadolu Agency/Afp
Politički oglasi morat će uključivati identitet osobe koja je sponzorirala oglas i oznaku transparentnosti

Povjerenica Vera Jourová predstavila je prijedlog uredbe o političkom oglašavanju, novom setu pravila koji bi treba urediti online političko oglašavanje, biračka prava i financiranje političkih stranaka.

Politički oglasi morat će uključivati jasan pokazatelj da se radi o političkom oglasu, identitet osobe koja je sponzorirala oglas i obavijest (oznaku) transparentnosti.

Oznaka transparentnosti otkrivat će tko je sponzor oglasa, koliko dugo će oglas biti prikazan, koliki iznos je potrošen za taj iznos i koji su izvori financiranja te s kojim izborom ili referendumom je oglas povezan.

Primjer jednog takvog ciljanog političkog oglasa sadržavao bi napomenu poput: "Ovo je politički oglas kojeg sponzorira ABC. Više o tome možete saznati u obavijesti o transparentnosti".

- Izbor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 08:55