ISTRAŽIVANJE

Mladi u Hrvatskoj iznad prosjeka EU-a gledaju piratski sadržaj, ali manje kupuju krivotvorene proizvode

U prosjeku, nešto više od polovice (52 %) mladih u EU kupilo je barem jedan lažni proizvod putem interneta u posljednjih godinu dana

Ilustracija

 Global Media Group/DDP/USA/Profimedia
U prosjeku, nešto više od polovice (52 %) mladih u EU kupilo je barem jedan lažni proizvod putem interneta u posljednjih godinu dana

Mladi u Hrvatskoj iznad prosjeka EU-a gledaju piratski sadržaj, ali manje od ostalih Europljana kupuju krivotvorene proizvode.

Izvješće koje je EUIPO (Ured EU-a za intelektualno vlasništvo) objavio povodom Svjetskog dana borbe protiv krivotvorenja, pokazuje stavove i percepcije mladih o poštivanju prava intelektualnog vlasništva.

Istraživanje je provedeno u veljači 2022. godine na uzorku od 22 021 ispitanika (u dobi od 15 do 24 godine) iz 27 država članica Europske unije.

Rezultati ukazuju na porast korištenja autorskih sadržaja putem interneta i kupnje proizvoda putem elektroničke trgovine, što je u značajnoj mjeri posljedica mjera i ograničenja koje su bile uvedene zbog pandemije bolesti COVID-19.

U prosjeku, nešto više od polovice (52 %) mladih u EU kupilo je barem jedan ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 18:59