Nakon što su platformu razvili za vlastite potrebe te je uspješno implementirali kod jednog klijenta, u Serengetiju su shvatili da imaju proizvod za globalno tržište. Serengeti, hrvatska konzultantska IT tvrtka specijalizirana za razvoj složenih poslovnih aplikacija, koja ima 13 godina iskustva razvoja složenih enterprise aplikacija i preko 300 uspješno završenih projekata u raznim industrijama, predstavila je i svoj prvi kompletan proizvod spreman za korištenje na globalnom tržištu - FIYU.
Riječ je o rješenju koje ubrzava razvoj aplikacija do 80 posto, a obuhvaća sve segmente razvoja nekog softvera, modularno je i bazirano na najboljim developerskim praksama. FIYU je Rapid Application Development rješenje namijenjeno svim tvrtkama koje razvijaju vlastiti softver bilo da su IT tvrtke, start-up ili velike tvrtke. Osim toga, odlično je rješenje za tvrtke koje ne žele biti vezane za vendora. Može se koristiti prilikom razvoja rješenja od nule, kao i prilikom modernizacije legacy sustava i to neovisno o industriji u kojoj klijent posluje.
„FIYU je platforma koja daje kompletnu osnovu za brzi razvoj custom aplikacija. Brojni projekti i suradnje s našim klijentima koji su lideri u svojim industrijama ukazali su nam što nedostaje svijetu developmenta. Kod FIYU se mogu prepoznati brojni benefiti za klijente, no najviše sam ponosan na tim koji predano radi na našem proizvodu te što je cijela ideja razvoja vlastitog proizvoda iskorištena i za razvoj profesionalnih i socijalnih vještina naših developera“, komentirao je Goran Kalanj, direktor i vlasnik tvrtke Serengeti koji je najavio otvaranje development centra u Splitu.
Serengeti je ovo rješenje intenzivno razvijao dvije godine, i to prije svega za vlastite potrebe, tako da je Serengeti bio i prvi korisnik ove inovativne platforme. Osim bržeg razvoja, tvrtke mogu ostvariti značajne uštede vremena i ljudskih resursa te izbjeći fazu pokušaja i pogrešaka koja se zna odraziti i na nestabilnost razvojnog tima.
“Serengeti je odvažna firma koja hrabro nastupa na svjetskoj developerskoj sceni, a za tu scenu smo osvježili naš vizualni identitet, uzimajući u obzir da se radi o novom ruhu za svjetsku scenu, ali koje odražava osobnost nas kao tvrtke. Tako je i s našim prvim proizvodom. Zato se zove FIYU, sam naziv dolazi iz kolokvijalno korištene ekspresije za brzinu, a izgovorljiv je u različitim govornim područjima. Raketa upućuje na brzo lansiranje proizvoda na tržište što je glavni benefit. I sam slogan je takav da ukazuje na brzinu: Shift into high gear“, istaknula je Ana Milas, direktorica marketinga u Serengetiju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....